اولیایی: حق با امیر قلعه نویی است؛ حجت نظری چگونه به فوتبال آمده؟

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: باید عرض کنم بنده به عنوان عضوی از خانواده بزرگ استقلال نسبت به امیر قلعه نویی احترام خاصی قائل هستم. او یکی از پیشکسوتان دلسوز باشگاه است و استقلال در مقطعی دوران طلایی اش را با این مربی پشت سر گذاشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،کاظم اولیایی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت: از سویی دیگر فراموش نکنیم که وقتی امیر کاپیتان استقلال بوده این تیم در صدر آسیا قرار داشته است. در فراز و فرود این تیم حضور داشته و تلخ و شیرین استقلال را چشیده است.

وی افزود:حرف قلعه نویی این است که چرا تیمی که زمانی در صدر فوتبال آسیا قرار داشت امروز به شرایطی دچار شده که تیم سیزدهم آسیا است.باید برای اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال شرح وظایف نوشته شود. این طور نباشد که هر کسی هر چه دلش می‌خواهد بگوید.اگر شرح وظایف روشن باشد بعد‌ها می‌توانیم عملکرد این آقایان را ارزیابی کنیم. بگوییم فلان عضو هیات مدیره کارش را درست انجام داده و آقای فلانی کوتاهی داشته. اما وقتی برنامه‌ای نداریم و شرح وظایف اعضا نیز مشخص نیست همین اتفاق‌ها رخ می‌دهد و سوء تفاهم‌های متعددی میان باشگاه و پیشکسوتان استقلال رخ می‌دهد.

اولیایی گفت: ما حق داریم بدانیم که آقایان محترم در هیات مدیره باشگاه استقلال با چه استعداد و توانمندی جواز حضور در هیات مدیره یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران را کسب کرده اند. فکر نمی‌کنم انتظار زیادی باشد؛ بنابراین از خود این اعضا می‌خواهیم که در این باره شفاف سازی کنند تا همه ما خیال مان راحت شود.

بیشتر بخوانید:
اولیایی: مارادونا را رها کنید، هیات مدیره استقلال را بگیرید
اولیایی :علی‌نژاد بدون تخصص وارد فوتبال باشگاهی شده و دخالت می‌کند
اولیایی : مگر باشگاه استقلال مهد کودک است

انتهای پیام/