وریا غفوری: مرغ پخته از شایعه درگیری من و فکری خنده‌اش می‌گیرد

کاپیتان استقلال گفت: اصلا چنین خبری صحت ندارد. رابطه من با سرمربی تیم بسیار دوستانه است و حتی مرغ پخته هم از شنیدن چنین شایعه‌ای خنده‌اش می‌گیرد. قطعا من این مساله را به لحاظ حقوقی و از طریق پلیس فتا پیگیری خواهم کرد.

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: می‌توانم در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کنم. سعادتمند مدیر توانمندی بود که از استقلال دورش کردند. امسال از همیشه برای قهرمانی امیدوارتر هستیم.بازیکنان جدید استقلال خوب هستند و مطمئنا آنها در تیم‌های قبلی خود نمایش خوبی داشته‌اند که توانستند نظر باشگاه استقلال را به خود جلب کنند و به عضویت این تیم در بیایند. من هم برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاءالله که بهترین و درخشان‌ترین بازی‌های خودشان را در استقلال به نمایش بگذارند. استقلال تیم بزرگی است و شرایطش با تیم‌های دیگر فرق می‌کند.

وی افزود : متاسفانه صحبت درباره امکانات دیگر لوس شده است. من بار‌ها اعلام کرده‌ام که امکانات و زمین تمرین خوبی نداریم. امیدوارم این کمبود‌ها برطرف شود و بتوانیم در زمین بهتر و سالن بدنسازی اختصاصی تمرین کنیم تا در نهایت بتوانیم باکیفیت بهتری در مسابقات حاضر شویم.

غفوری گفت: استقلال تیم بزرگی است که هر سال به دنبال قهرمانی است. متاسفانه در سال‌های اخیر موفق به کسب این عنوان نشدیم، ولی امسال امیدوارتر از همیشه به کسب قهرمانی هستیم. امیدوارم با حفظ همه بازیکنان و بازگشت علی کریمی و شیخ دیاباته، تیم‌مان قوی‌تر شود تا با تمام توان برای قهرمانی بجنگیم.امیدوارم که پیراهن تیم ملی کشورم را هم برتن کنم. از نظر خودم، هنوز می‌توانم در تیم ملی حضور داشته باشم و حتی می‌توانم جزو ۱۱ نفر اصلی باشم. من فصل گذشته آمار بسیار خوب و قوی به عنوان یک مدافع راست داشتم.

بیشتر بخوانید:
خبر درگیری غفوری و فکری تکذیب شد
ماجرای درگیری فیزیکی وریا غفوری و محمود فکری
وریا غفوری رقیب پیدا کرد

انتهای پیام/