حمایت دکتر نوروزی از دکتر ستوده در مقابل استقلالی ها

محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی به خاطر ماجرای مربوط به خرید قلیان سنتی در دوحه با ماساژور تیم درگیر می‌شوند و حرفهایی می‌زنند که شدیدا باعث ناراحتی ماساژور تیم می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،از طرف دیگر سیدحسین حسینی هم به خاطر اینکه دکتر کاوه ستوده خبر مربوط به شکستگی دنده او در بازی استقلال مقابل پاختاکور را تکذیب کرده بود، از دست پزشک استقلال عصبانی شد و طوری به دکتر ستوده اعتراض کرده بود که باعث ناراحتی شدید پزشک استقلال شد.

به دلیل همین اتفاقات بود که معاونت و کادر پزشکی باشگاه استقلال تصمیم گرفت تا زمانی که مدیران باشگاه با سه بازیکن خاطی برخورد نکنند، در تمرینات این تیم حاضر نشوند. اگر چه چند هفته قبل، بازیکن خاطی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شدند و حتی اخباری درباره کسر بخشی از قرارداد آنها مطرح شد اما گویا محمود فکری از باشگاه خواسته که حسینی و اسماعیلی و دانشگر را جریمه نکند و قید برخورد با این سه بازیکن را بزند چرا که این اتفاق باعث می‌شود تیم دچار حاشیه شود.

این اتفاق البته به یک شکل دیگر برای استقلال حاشیه درست کرده چرا که دکتر ستوده پزشک استقلال در واکنش به عدم برخورد باشگاه با سه بازیکن خاطی، تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته است. او تنها کسی نیست که از استقلال جدا شده و دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه هم در حمایت از دکتر ستوده تصمیم گرفته به همکاری چندین و چند ساله اش با استقلال خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید:
دکتر نوروزی و ستوده استعفا دادند!
دکتر نوروزی: فعلا حال عارف غلامی خوب نیست
دکتر نوروزی :استقلالی های یکشنبه تست کرونا می دهند

انتهای پیام /