نظری:منتظر تائیدیه دریافت پول شفر و باشگاه پاختاکور هستیم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تمام بدهی باشگاه به شفر پرداخت شده و منتظر تائیدیه های پرداخت هستیم تا ظرف یکی دو روز دیگر پنجره باشگاه را باز کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص پرداخت بدهی باشگاه استقلال به وینفرد شفر اظهار داشت: بدهی باشگاه استقلال به سرور جباروف پرداخت شده و تائیدیه وی را هم گرفتیم. البته بدهی به باشگاه پاختاکور نیز پرداخت شده و منتظر هستیم تا تائیدیه آنها را هم بگیریم.

وی افزود: ضمن تشکر از خلیل زاده بابت پیگیری موضوع و همچنین احمد مددی، بخش دوم پرداختی به شفر با پیگیری سرپرست باشگاه انجام شده است. امروز از متوجه شدم تمام بدهی باشگاه به شفر پرداخت شده و منتظر تائیدیه های پرداخت هستیم تا ظرف یکی دو روز دیگر پنجره باشگاه را باز کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که در مجموع چقدر بدهی باشگاه پرداخت شده است عنوان کرد:  پرداخت ها در طول زمان بوده و در یک برهه انجام نشده است. ما از راه های مختلف تلاش کردیم این پولها را پرداخت کنیم ولی در مجموع 93 هزار و پانصد دلار به جباروف پرداخت شده است. باشگاه پاختاکور هم یکصد هزار دلار از ما دریافت کرده و حدود ششصد هزار دلار هم به شفر پرداخت شده است.

نظری که با بخش خبری شبکه خبر صحبت می کرد تاکید کرد: ما از کشورهای مختلف تلاش کردیم این مبالغ را واریز کنیم. هم سرپرست و هم رئیس هیات مدیره اطمینان دادند که بدهی ها پرداخت شده است. تائیدیه سرور جباروف هم روز گذشته به دست ما رسیده است.

وی در خصوص پرونده استراماچونی گفت: خوشبختانه هنوز از آنها خبری نیست البته ما موضوع را از طریق وکیل باشگاه در فیفا دنبال می کنیم. خوشبختانه هنوز رایی در مورد استراماچونی و بودوروف صادر نشده و صدور آرای اینچنینی برای نقل و انتقالات ما مشکلی ایجاد نمی کند. اگر هم رای صادر شود تا نیم فصل فرصت داریم تا بقیه بدهی ها را تسویه کنیم.

بیشتر بخوانید:
ایمیل باشگاه استقلال به شفر؛ پنجره‌مان را باز کن!
استقلال با شفر و باشگاه پاختاکور تسویه حساب کرد
مدیران استقلال هم چنان وعده پرداخت پول شفر را می دهند

انتهای پیام/