شفاف سازی علی کریمی قبل از سفر به قطر! + متن گفتگو

علی کریمی بازیکن سابق استقلال امشب قبل از پرواز به قطر با رسانه ها در مورد اتفاقات نقل وانتقالاتی گفتگو کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی کرمی هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال که در پایان بازی های لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شد امشب برای پیوستن به تیم فوتبال القطر راهی این کشور شد اما قبل از پرواز در گفتگوی مفصل با رسانه ها دلالیل جدایی اش را با رسانه ها مطرح کرد.

جدایی از استقلال سخت است

علی کریمی گفت: استقلال با این شیوه مدیریتی کار سختی دارد و امیدوارم بتواند فصل را به خوبی آغاز کند . برای من دل کندن از استقلال سخت بود اما باید مرحله دیگری از زندگی را تجربه می کردم و من در یکی دو هفته گذشته پیشنهاداتی داشتم و قبل از آن با تیمی کذاکره نکرده بودم.

باشگاه مهدی پور را به جای من گرفت

وی ادامه داد:محرم نوید کیا روی من و فوتبالم تاثیر زیادی داشته است و به من پیشنهاد داد و مذاکره ای هم برای رفتن به سپاهان داشتیم اما جدی نشد اما با استقلال و سپاهان کار به رقم پیشنهادی نرسید البته من به همه ارکان باشگاه استقلال اعلام کرده بودم که دنبال لژیونر شدن هستم و باشگاه هم مهدی مهدی پور را گرفته و جایگزین من شده و باشگاه می دانست من جدا می شوم.

اگر برای استقلال در خط میانی مشکلی پیش بیاید؛من مقصر نیستم

وی ادامه داد: من مقصر نیستم که برای استقلال در خط هافبک مشکلی پیش بیاید چون هیچ هافبکی هم جدا نشده است تیم قطر اس سی از یک ماه و نیم پیش به دنبال مذاکره با من بود و با وجود اینکه قطر اس سی آخر جدول است اما می روم که وضعیت تیم قطر اس سی بهتر شود.

تعداد بازیکنان ایرانی در قطر زیاد است

کریمی ادامه داد: برای ما بازیکنان ایرانی، قطر تنها جایی است که می شود رفت و لژیونر شد و به همین دلیل است که تعداد بازیکنان ایرانی در قطر زیاد است چرا که با شرایط کرونا رفتن به اروپا سخت تر شده است من معتقدم همه بازیکنان ایرانی که در قطر هستند در تیم ملی و باشگاههایشان خوب کار کرده اند و به همین دلیل قطری ها نگاه خوبی به بازیکنان ایرانی دارند.

بیشتر بخوانید :
استعفاهای سریالی در استقلال!
قدیمی های استقلال ناراحت از مربی تازه وارد
سرمربی استقلال در اندیشه ارائه فوتبال تهاجمی

انتهای پیام/