خواسته برانکو از پرسپولیس؛ پیگیر مالیاتم باشید

۴ سال در پرسپولیس بودم، گرچه باشگاه در قراردادم تضمین داده بود که مالیاتم را پرداخت کند اما ظاهراً هنوز تسویه نشده است. به هرحال اداره دارایی کشور شما من برانکو ایوانکوویچ را می‌شناسد و نه باشگاه پرسپولیس را!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه گفتم و باز هم می‌گویم ایران وطن دوم من است. بعد از کرواسی بهترین خاطراتم در کشور ایران رقم خورده و دوست دارم باز هم در ایران مربیگری کنم اما الان تمرکزم روی تیم ملی عمان است.

وی افزود: گرشاسبی ۳۰۰ هزار دلار به من پرداخت و پاداش و آپشن‌های زمان طاهری را تسویه کرد اما در ادامه خودش دیگر مبلغی به من بابت کار در پرسپولیس نداد! بعد از او هم ایرج عرب آمد که این یکی هم ۵ ماه پولی نداد و موقع رفتن اگر اشتباه نکنم ۵۰۰ هزار یورو پرداخت کرد تا بدهی باشگاه به من سبک‌تر شود! یک میلیون و ۶۵۰ هزار یورو بود که پس از پرداخت این مبلغ شد یک میلیون و ۱۵۰ هزار یورو!

برانکو ادامه داد: انصاری‌فرد وکیل خودش را نزد من فرستاد و به توافقات خوبی هم رسیدیم. من حتی توافق کردم ۵۰ درصد تخفیف بدهم به شرطی که ۵۰ درصد باقی‌مانده از طلبم را به صورت نقد و یکجا پرداخت کنند امازیرش زدند! من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد یا چه دستوراتی صادر شد که دیگر پالس مثبتی ندادند تا کار متأسفانه به شکایت بکشد. آرزو می‌کنم پرسپولیس بتواند فینال را با قدرت پشت ‌سر گذاشته و قهرمان آسیا شود.

بیشتر بخوانید:
برانکو:ویلموتس در چند سال اخیر هیچ کجا موفق نبود
رسول‌پناه: امروز پول طلب برانکو کامل تسویه شد
فیفا طلبکاری جدی‌تر از برانکو برای پرسپولیس

انتهای پیام/ سینا دلاوری/