مهرداد میناوند: خط حمله نقطه قوت تیم ملی است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهرداد میناوند با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه آغاز جام ملت های آسیا گفت: خوشبختانه تیم ملی کشورمان به یک هماهنگی کامل دست پیدا کرده است. ملی پوشان با برگزاری یک اردوی خوب در قطر با آمادگی کامل به امارات رفته و حالا منتظرند تا دوشنبه اولین دیدار خود را در برابر یمن برگزار کنند.

میناوند افزود: یمن حریف سرسختی برای ما نخنواهد بود و می تواند یک بازی خوب برای آمادگی بازیکنان تیم ملی کشورمان باشد.

وی در خصوص انتظارات مردم از تیم ملی کشورشان گفت: با حضور چند ساله کی روش در ایران و شناخت کامل او از بازیکنان تیم ملی، مطمئنا همه انتظاردارند تیم ملی کشورمان در پایان این دوره از مسابقات به قهرمانی دست پیدا کند. هیچ کس از اینکه تیم ملی کشورش نتواند موفق باشد خوشحال نمی شود و من اعتقاد دارم تمام مردم ایران امیدوارند تیم ملی بتواند در پایان جام ملت ها به قهرمانی دست یابد.

بازیکن پیشین تیم ملی تصریح کرد: نزدیک به ۴۳ سال است نتوانستیم به قهرمانی دست یابیم اما این روزها خیلی ها امیدوارند این اتفاق رخ دهد و با توجه به بازیکنان داخلی و شاغل در اروپا که از تجربه بالایی برخوردارند مطمئنا قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

میناوند در پایان خاطرنشان کرد: سرسخت ترین حریفان ما کره و ژاپن و استرالیا هستند و اگر با آنها برخورد کردیم باید کادر فنی تیم ملی تدابیری بیندیشد که بتوانیم در مقابل این حریفان به پیروزی دست پیدا کنیم.

منبع: مهر