بعید است قهرمان شویم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد نوری در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی گفت: فردا اولین دیدار خود را برابر یمن برگزار خواهیم کرد. حالا باید تیم ملی کشورمان نشان دهد که تمام هزینه هایی که برای این تیم شده بیهوده نبوده و آنها می توانند بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی در ادامه تاکید کرد: یمن حریف سرسختی برای ما نخواهد بود اما می تواند یک بازی تدارکاتی مناسب برای تیم ملی کشورمان باشد.

نوری در پاسخ به این پرش که آیا می توانیم به قرمانی در جام ملت های آسیا دست پیدا کنیم، گفت: من هم مثل همه ایرانی ها امیدوارم به این مهم برسیم ولی با وجود تیم هایی همچون کره، ژاپن و استرالیا کار ما سخت است و بعید است این دوره بتوانیم به قهرمانی برسیم.

وی در خصوص اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال گفت: سال گذشته خود من یکی از مخالفان حضور او بودم اما حالا با توجه به محبوبیتی که این بازیکن دارد و کلاس های مربیگری هم پشت سر گذاشته می تواند کمک موثری به استقلال کند.

نوری در ادامه گفت: فرهاد مجیدی یکی از محبوبان و بزرگان استقال است و با توجه به شناختی که از تیم دارد می تواند عملکرد مثبتی در کادر فنی داشته باشد.

وی در پایان در مورد عملکرد استقلال در نقل و انتقالات گفت: مطمئنا استقلال بازکینانی را جذب خواهند که مورد نیاز شفر باشند بنابراین آبی پوشان این روزها با آرامش کامل و به دور از هیاهو به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر هستند تا بتوانند نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنند.

منبع: مهر