مهدی ترابی: دوست داشتم بمانم،احترام نگذاشتند و شیطنت کردند

بازیکن پرسپولیس گفت: ۳ماه قبل نامه دادم که می توانم فسخ کنم.یکبار هم نماینده ام درباره بند فسخ هشدار داد اما کاری نکردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به ‌خاطر آن هشت درصدی که همه جا اعلام کردند قراردادم را فسخ نکردم. خیلی بیشتر از این طلب داشتم . احساس کردم برخی افراد در باشگاه صحبت‌هایی که به‌صورت خصوصی با آنها انجام دادم را با اغراق تحویل فضای مجازی می‌دهند که این کار قشنگی نیست. آنها می‌خواهند بازیکنان را برابر هوادار قرار دهند. اگر دنبال پول بودم می‌توانستم قبل از بازی با سایپا (آخرین بازی لیگ) فسخ کنم و به قطر بیایم. آن زمان پیشنهاد خیلی بهتری از تیم الدحیل داشتم که همه رسانه ها هم در جریان قرار گرفته بودند. من فقط به ‌خاطر اینکه دوست داشتم در پرسپولیس بمانم، آن زمان به قطر نیامدم.

وی افزود:فکر می‌کنم حدود 2 یا 3ماه قبل به باشگاه نامه فرستادم که قراردادم قبل از بازی با سایپا می‌تواند فسخ شود ولی باشگاه از این نامه هیچ‌جا صحبت نکرد. این نامه در باشگاه است و می‌توانند آن را منتشر کنند. باشگاه عکس‌العملی در مورد این نامه نشان نداد. من حتی یک روز هم مدیر برنامه‌هایم را به باشگاه فرستادم تا حضوری با مسئولان پرسپولیس بگوید که با توجه به بند فلان، قرارداد ترابی فسخ می‌شود و مراقب باشید این اتفاق رخ ندهد. بحثم فقط پول نبود و فقط انتظار احترام داشتم که این احترام را ندیدم.

ترابی در پایان گفت:می‌خواهند به هواداران و مردم القا کنند که به باشگاه بدهکارم ولی اینطور نیست و حتی مبلغ خیلی زیادی طلب دارم ولی متأسفانه برخی شیطنت می‌کنند.آنهایی که از نزدیک مرا می‌شناسند، به خوبی می‌دانند که چقدر دوست داشتم بمانم ولی اتفاقات را طوری رقم زدند که جدا شوم. الان در پرسپولیس نیستم ولی دلم با تیم است.

بیشتر بخوانید:
وضعیت مبهم مهدی ترابی برای بازی در مرحله نیمه نهایی
ترابی درصدد پرداخت ۳۰۰ هزار دلار به پرسپولیس
تماس ترابی با مدیران پرسپولیس برای پرداخت طلب این باشگاه

انتهای پیام/