توضیح وکیل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از خلیل زاده

اشتباهی که در فضای مجازی مطرح شده ناشی از این است که آیا باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه الریان قطر هم طرح دعوا کرده است؟ اگر می‌خواستیم علیه باشگاه قطری طرح دعوا کنیم باید این اقدام را در ارکان قضایی فیفا انجام می‌دادیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،امیر ساعد وکیل درباره دلیل طرح شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال و این که چرا از این بازیکن در ارکان قضایی فیفا طرح شکایت نشده است، اظهار داشت: متأسفانه درباره این موضوع اشتباه بزرگی پیش آمده است. طبق قرارداد شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس، در صورت اختلاف در قرارداد و فسخ یکطرفه باید طبق روال متعارف کمیته وضعیت برای رسیدگی به قانونی یا غیرقانونی بودن فسخ قرارداد اقدام کند.

وی افزود:اشتباهی که در فضای مجازی مطرح شده ناشی از این است که آیا باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه الریان قطر هم طرح دعوا کرده است؟ اگر می‌خواستیم علیه باشگاه قطری طرح دعوا کنیم باید این اقدام را در ارکان قضایی فیفا انجام می‌دادیم.

ساعد وکیل گفت:تاکنون علیه باشگاه الریان طرح دعوا نکرده‌ایم و طرح شکایتمان در ارتباط با رابطه قراردادی خلیل زاده است. اگر مشخص شود وی قراردادش را به شکل مجاز فسخ کرده به حالت عادی می‌تواند بدون مشکل برای الریان بازی کند، اما اگر ثابت شود فسخ قرارداد خلیل زاده غیرمجاز و غیرموجه بوده، طبیعتا اگر تفاهمی بین باشگاه پرسپولیس و خلیل‌زاده حاصل نشود بحث جرایم مالی و محرومیت 4 ماهه این بازیکن از سوی کمیته انضباطی فیفا در انتظار وی خواهد بود.