خلیل زاده: سفر سعادتمند چالشی درست کرد که جام را از دست دادیم

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال با حضور در شبکه خبر به برخی از سوالات مطرح‌شده در ارتباط با این باشگاه پاسخ داد.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، خلیل زاده در ارتباط با اینکه گفته می‌شود قراردادهایی با مبالغ سنگین با بازیکنان استقلال در فصل جدید در زمان احمد سعادتمند منعقدشده است اظهار داشت: «قراردادهایی بسته‌شده است که باید هر چه زودتر بازنگری شود.»
خلیل زاده در پاسخ به این سؤال که آیا ارقام 8 تا 10 میلیارد که گفته می‌شود حقیقت دارد نیز افزود: «بله این مسئله وجود دارد، 8 میلیارد، 6 میلیارد، 7 میلیارد،5 میلیارد بوده و بعضی از قراردادها هم وجود داشته که منجر به فسخ‌شده اما ما فعلاً در حال بازنگری هستیم.»
وی همچنین درباره اینکه آیا قصد کاهش این مبالغ را دارند گفت: «به‌هرحال این قراردادها منعقدشده است و یک مسئول اجرایی آن را امضاء کرده، اما باید تلاش کنیم که حد متعارف را در آن رعایت شود.»
رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال درخصوص اینکه هواداران در فصل پیش رو باید چه انتظاری از این تیم داشته باشند افزود: «فصل قبل واقعاً ما تیم را به نقطه خوبی رسانده بودیم. اما هواداران به آینده این تیم امیدوار باشند. به خاطر اینکه کادر فنی خیلی خوب و بازیکنان خیلی خوبی داریم و به‌غیراز یک بازیکن که به قطر منتقل شد عملاً اکثر بازیکنان حفظ‌شده‌اند.»
رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال درخصوص اینکه آیا باشگاه در این فصل دغدغه مالی خواهد داشت بیان کرد: «ببینید در کشور ما هیچ‌کسی نمی‌تواند که دغدغه مالی نداشته باشد و اگر ما بخواهیم بگوییم نه عملاً دروغ گفتیم و این از وظایف هیئت‌مدیره است که این مشکلات را برطرف کند و من معتقدم درنهایت با جذب اسپانسرِ جدید مشکلات مالی هم حل خواهد شد.»

خلیل زاده درباره صحبت‌های سعادتمند و اینکه او گفته است که با تصویب هیئت‌مدیره به ایتالیا رفته است اظهار داشت: «درخصوص رفتن ایشان به ایتالیا جلسه هیئت‌مدیره به این صورت بود که آقای سعادتمند اعلام کردند که به خاطر مشکلات پرداخت استراماچونی و شفر باید قبل از اینکه اتفاقی بیفتد به این دو مورد رسیدگی شود. طبیعتاً نظر ایشان با موافقت و مخالفت‌هایی روبرو شد که خود من در آن جلسه مخالف این سفر بودم و عقیده داشتم این سفر باید به زمان دیگری موکول شود. درنهایت مصوبه‌ای داده شد که ایشان فقط برای مذاکره درخصوص مطالبات این دو مربی برود و به نتیجه خوبی برسد و برگردد. اما آن برهه که ایشان تشریف بردند زمان مناسبی نبود.
 خلیل زاده در پایان گفت: من آن زمان هم در جلوی باشگاه مصاحبه کردم و گفتم ما فقط مصوبه‌ای دادیم برای کم کردن مطالبات استراماچونی و شفر. اما به‌هرحال آقای سعادتمند اعلام داشتند که مهلت تاریخ ویزایشان در حال اتمام است و به ایتالیا تشریف بردند. اگر هم ما اعلام کردیم که با احساسات هواداران بازی شده است به این خاطر بوده که قرار بوده که ایشان فقط درباره مطالبات بحث کند ضمن اینکه ما فکر می‌کردیم که تاریخ رفتنشان بعد از اتمام بازی‌ها خواهد بود. زمانی که ایشان به ایتالیا پرواز کردند من در مجلس بودم و در کل باید بگویم که سفر ایشان چالشی ایجاد کرد که منجر به از دست رفتن جام حذفی شد.

بیشتر بخوانید:
افشاگری‌های سعادتمند علیه خلیل زاده/ راز های استقلال زیر و رو شد
خلیل زاده: پنچره استقلال تا هفته آینده باز می شود/ پول میلیچ را نداده…

انتهای پیام/