مرفاوی: قراردادم با استقلال مشکلی ندارد

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وضعیت تیم خوب است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صمد مرفاوی، مربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: ما تمرینات‌مان را با برنامه‌ای که داشتیم انجام دادیم. یک‌سری روزها صبح و بعداز ظهر تمرین کردیم. مشکلاتی هم از قبیل نبود برخی از بازیکنان داشتیم. شیخ دیاباته و هروویه میلیچ تکلیف‌شان مشخص نبود. آنها خوشبختانه به تیم اضافه شده‌اند، اما نیاز به زمان دارند تا به آمادگی برسند. موضوع بعدی، مشخص شدن وضعیت علی کریمی بود که به هر حال این بازیکن تصمیم گرفت به تیم دیگری برود. چند بازیکن تیم هم دچار ویروس کرونا شده بودند و چند روزی آنها را در اختیار نداشتیم. با این حال، با سایر بازیکنان تمرینات را پیش بردیم و وضعیت تیم خوب است. امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به شایعه قهر او پس از عدم امضای قراردادش با این باشگاه گفت: چندین بار توضیح دادم که اصلاً چنین چیزی نبوده است. مشکلی در رابطه با قرارداد وجود ندارد و به زودی امضا خواهم کرد.
مرفاوی در خصوص اینکه آیا با این شرایط می‌توان به قهرمانی استقلال امیدوار بود، یادآور شد: تمام تلاش کادر فنی، بازیکنان و مجموعه تیم موفقیت استقلال است. قطعاً راه سختی در پیش داریم و از الان خیلی زود است که درباره مسائل مختلف از جمله قهرمانی صحبت کنیم. ما مشکلاتی مثل زمین تمرین و دیگر امکانات داریم که باید برطرف شود. درست نیست که استقلال دچار ساده‌ترین موضوعات باشد.

بیشتر بخوانید:
نماینده علیرضا منصوریان در استقلال حضور یافت
شفر: استقلال پول ساشا را ۶ ماه دیگر بدهد
دین محمدی: من هرجا باشم استقلالی هستم
گزارش تمرین استقلال| حضور نادری و دیاباته/ بازگشت مرفاوی

انتهای پیام/