آذری: مسلمان در اظهاراتش دچار اشتباه محاسباتی شده است

مدیرعامل فولاد گفت:نمی‌خواهم صحبت‌های مسلمان را تکذیب کنم، ولی باید در این مورد توضیحاتی بدهم. اینکه مسلمان می‌گوید من حاضر بودم او را رایگان به استقلال بفرستیم، نقل قول مدیران استقلال بوده است.

سعید آذری مدیر عمال باشگاه فولاد گفت :آنها به مسلمان گفته بودند که تو را رایگان به استقلال می‌آوریم. این حرف من نبوده و حرف باشگاه استقلال بوده است. انتقال رایگان بازیکن به هیچ باشگاهی ممکن نیست. مگر ما در سال‌های بعد مرتضی تبریزی را رایگان به استقلال دادیم؟ ما برای انتقال تبریزی یک میلیارد و 800 میلیون تومان از استقلال گرفتیم و رکورد نقل‌وانتقالات زده شد. اینکه ما قصد داشتیم مسلمان را رایگان به استقلال ببریم برداشت شخصی او بوده و نقل قولی است که استقلالی‌ها از قول من به او منتقل کرده بودند.

وی افزود:همان موقع که ما برای این انتقال درخواست پول کردیم قلعه‌نویی از من ناراحت و ارتباطم با افشار‌زاده هم قطع شد. بعد از اینکه با استقلالی‌ها معامله‌مان نشد، مسلمان را به پرسپولیس با مبلغ 350 میلیون تومان فروختیم و بعدها موضوع حق رشد آن را پیگیری کردیم که تبدیل به دریافت اولین حق رشد در فوتبال ایران شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: استقلالی‌ها به دنبال رایگان جذب کردن مسلمان بودند، ولی الان همه می‌دانیم که رایگان کسی نگاه‌تان هم نمی‌کند، دیگر چه برسد به دادن بازیکن! مسلمان را از بچگی ما در ذوب‌آهن بزرگ کردیم و فکر می‌کنم در اظهاراتش دچار اشتباهات محاسباتی شده است. باز هم تکرار می‌کنم انتقال تبریزی به استقلال نشان داد که به باشگاهی رایگان بازیکن نمی‌دهیم.

بیشتر بخوانید:
سعید آذری: برخی مدیران باشگاهها شهامت صحبت کردن و انتقاد کردن ندارند
بیانیه باشگاه فولاد خوزستان در خصوص محرومیت آذری
محرومیت سعید آذری با شکایت اصفهانیان

انتهای پیام/