درام عیسی با مهندسیِ یک وطن فروش !

محرومیت عیسی آل کثیر اگر چه درنوع خود به دلیل بی احتیاطی خودش رقم خورد اما سر آغاز مبارزه با یک جریان است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، عیسی آل کثیر به دلیل شادی بعد از گل در دیدار پرسپولیس و نماینده ازبکستان محروم شد تا یاد بگیرد در بازی های بین المللی نباید آتو دست خودی ها داد چه برسد به مجامع بین المللی که هر آن در انتشار یک لغزش و بهانه از ما هستند تا زهر خود را به ایران و ایرانی بریزند.

روزی که پرسپولیس توانست از سد تیم فوتبال پاختاکور بگذرد یک خائن در کمین نشسته بود و از آنسوی آبها برای ناکامی مردان سرخ دعا می کرد و البته فقط به دعا اکتفا نکرد و خودش دست به کار شد تا با گرا دادن به کنفدراسیون فوتبال آسیا یادآوری کند که ایرانی هایی هم هستند که برای حفظ جایگاه های بین المللی و البته خوش خدمتی به اعراب تیم فروشی و آدو فروشی و اطلاعات فروشی هم می کنند .

عیسی،بزرگترین قربانی خیانت

عیسی آل کثیر محروم شد و محروم ماند اما این 6 ماه می گذرد و آنهایی که باب خیانت را در ورزش باز کردند رو سیاهیشان پنهان نمی ماند و عیسی اولین قربانی بود که باعث بیداری فوتبال شود و افرادی را که نان اینور را می خورند و به آنطرفی ها خدمت می کنند دستشان رو شود.

ماجرای عیسی یک تراژدی بود یک درام و از این به بعد جریان خیانت یک معمای پلیسی است و مجرم روزی به محل جرم بر می گردد باشد تا آنروز که گذر پوست به دباغ خانه بیفتد.

بیشتر بخوانید:
اطلاعیه پرسپولیس درخصوص مخالفت AFC با درخواست فرجام خواهی پرونده آل کثیر
درخواست فرجام خواهی آل کثیر رد شد
آل کثیر : فعلا همه چیز 50-50 است
انتهای پیام