اطلاعیه استقلال درمورد بدهی شفر و باز شدن پنجره نقل و انتقالات

باشگاه استقلال درخصوص پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بعد از اینکه وکیل شفر حاضر نشد تاییدیه واریز پول باشگاه استقلال بابت طلب شفر را اعلام کند تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال قبل از آغاز لیگ بیستم باز شود، باشگاه استقلال امروز نامه‌ای رسمی به فیفا ارسال کرد و تمامی مستندات و مدارک واریز پول به حسابی که شفر اعلام کرده بود را پیوست نامه کرد تا فیفا بعد از بررسی اعلام رای نماید. باشگاه استقلال با مستنداتی که دارد، کلیه طلب شفر را واریز کرده و به حساب وکیل ایشان این پول نشسته است.

گروکشی وکیل شفر به دلیل باخت در پرونده ساشا

متاسفانه تلاش‌های مسئولین باشگاه استقلال مبنی بر اقناع وکیل شفر و همکاری آن‌ها برای دادن تایید پول تا این لحظه به ثمر نرسیده و وکیل شفر حاضر به همکاری نیست. به نظر می‌رسد وکیل شفر قصد عقده گشایی و به نوعی گروکشی دارد. چراکه او، شفر و ساشا شفر فکر نمی‌کردند در پرونده ساشا شفر از سوی فیفا محکوم شوند.
متاسفانه شفر به خاطر هواداران پر شور استقلال هم حاضر به همکاری نیست! اگر شفر با استقلال همکاری می‌کرد امروز پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز می‌شد.
امیدواریم با توجه به مدارکی که به فیفا ارسال شد و سوئیفت‌های واریزی که حتی بیشتر از مبلغ درخواستی شفر بوده است، فیفا، شفر را ملزم کند تا با ارسال نامه‌ای رسمی، پنجره نقل و انتقالات استقلال را باز کند. خاطر نشان می‌شود باشگاه استقلال در خصوص پرونده جباروف و باشگاه پاختاکور هیچ مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید:
شفر: می خواهیم ماجرای ما و استقلال تمام شود
اطلاعیه باشگاه استقلال درخصوص مطالبات شفر
شکست ساشا شفر به استقلال چگونه رقم خورد؟
پنجره نقل و انتقالات استقلال به دست شفر باز می شود؟

انتهای پیام/