لیگ برتر والیبال| پیروزی اسان مدعیان برابر حریفان/ زور شهداب به فولاد سیرجان نرسید

هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 6 دیدار دنبال شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 6 دیدار دنبال شد ، این رقابت ها که به صورت متمرکز و به میزبانی پایتخت در حال برگزاری است در ساعت های 11 ، 14 و 17 هم زمان شاهد برگزاری 2 دیدار است.

تیم والیبال شهداب یزد که یکی از بالانشینان جدول محسوب می شد در یکی از دیدار های ساعت 11 به مصاف فولاد سیرجان رفت و در حالی که در یک ست از حریفش پیش بود در نهایت با نتیجه 3 -1 شکست خورد تا با این باخت نتواند شرایطش در جدول رده بندی را بهبود ببخشد. در دیگر بازی این ساعت تیم های والیبال هراز آمل و راه یاب ملل مریوان برابر هم قرار گرفتند و در پایان این بازی شاگردان عطایی به یک برد مقتدرانه 3 – 0 دست یافتند.

شهرداری گنبد در دیداری که از ساعت 14 برگزار شد به مصاف خاتم اردکان رفت و در پایان هم به برد ارزشمند و آسان 3- 0 برابر حریفش دست یافت. سپاهان اصفهان هم در ادامه روند خوب این فصلش موفق شد تیم قعر نشین آذر باتری ارومیه را بدون مشکل و با نتیجه 3 – 0 شکست دهد.

تیم های والیبال سایپا و شهرداری قزوین هم در یکی دیگر از دیدار ها امروز از ساعت 17 با هم بازی کردند که شاگردان مصطفی کارخانه موفق شدند با نتیجه 3 – 0 برنده باشند ، شهرداری ارومیه هم در یک دیدار نسبتا آسان با شهرداری قزوین بازی کردند و در پایان 3 -0 برنده شدند.

بیشتر بخوانید:
پیروزی دلچسب یاران اسفندیار و کریمی در لیگ والیبال بلژیک
اقدام جالب لژیونر والیبال ایران در پرتغال
جلسه قرعه‌کشی لیگ والیبال نشسته فردا برگزار می‌شود
اسامی داوران و ناظران هفته هشتم لیگ برتر والیبال
شاددل: سه گام مهم برای آغاز رقابت‌های والیبال ساحلی بانوان برداشته می‌شود
داورزنی : تیم ملی والیبال پوست اندازی خواهد کرد

انتهای پیام/