محسن بنگر: کدام چهره ورزشی مدیرعامل جدید پرسپولیس را می شناسد؟

پیشکسوت پرسپولیس گفت:عاقبت فوتبالی که به آن نگاه سیاسی می شود و نه ورزشی همین است. آدم هایی سیاسی در فوتبال به دنبال کار خودشان هستند و اگر به تصمیم گیری هایی که برای همین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می شود نگاه کنید خیلی راحت متوجه می شوید که اینها دنبال فوتبال و پیشرفت آن نیستند و فقط اهداف خودشان را دنبال می کنند.

محسن بنگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:این آقایی که الان در راس باشگاه پرسپولیس قرار گرفته از کجا آمده است؟ من که فوتبالی هستم باید مدیر باشگاه خودم را بشناسم. خب آیا می شناسم؟ ایشان در حراست بوده است؛ این تخصص چه ربطی به باشگاه پرسپولیس و فوتبال دارد؟ این همه آدم فوتبالی و تحصیلکرده داریم؛ چرا یک نفرشان را بالای سر این باشگاه نمی گذارند؟ این سوال جوابش مشخص است. چون اگر آدم فوتبالی بیاید و باشگاه را درست کند دیگر جایی برای یک عده نمی ماند تا اهداف شخصی خودشان را دنبال کنند.

وی افزود: آدمهای فوتبالی که در راس فوتبال و در راس دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشند دیگر کسی نمی تواند سر آنها کلاه بگذارد و مثلا با بستن یک قرارداد عجیب ضرر هنگفت مالی بزند. خب چرا این کار را نمی کنند؟مگر نمی گویند ما دنبال اصلاح فوتبال هستیم؟ خب کار را به دست آدم آشنا و دلسوز بدهید. خود من در آن مقطعی که برای پرسپولیس بازی کردم رفت و آمد ۴، ۵ مدیر را دیدم! برای این آقایان تصمیم گیرنده، نه نظر پیشکسوت اهمیت دارد و نه نظر مردم.

محسن بنگر گفت: سال به سال و البته ماه به ماه بدتر می شود. در این ورزش عده ای اشتباهی پشت برخی میزها نشسته اند و خودشان نفع می برند و ورزش ضربه می خورد.مدیر فوتبال را از هندبال انتخاب می کنند و پیشکسوت دوومیدانی را در راس فدراسیون قرار می دهند و…!تا وقتی فوتبال و باشگاههای بزرگ آن دولتی باشد چیزی درست نمی شود.

بیشتر بخوانید:
محسن بنگر از پارس جنوبی جدا شد
بنگر : اینجا هیچ خبری از رعایت شرایط کرونا نیست !
بنگر:من طرفدار تیم پرسپولیس هستم و امیدوارم که موفق بشود

انتهای پیام/