سیدجلال حسینی: قرارداد من یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است

بازیکن پرسپولیس گفت:چرا بعضی تیم‌ها می‌توانند قراردادهای آنچنانی و پرداخت‌های آنچنانی داشته باشند و پرسپولیس نداشته باشد.

بازیکن پرسپولیس گفت:بازیکنان پرسپولیس در این چند سال کم زحمت ‌کشیدند؟ کم افتخار کسب کردند؟ در همین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این بچه‌ها خودشان درآمدزایی کرده‌اند. چرا باز هم باید کمتر از بقیه تیم‌ها دریافتی داشته باشند. حداقل از درآمد خودشان به خود بازیکنان بدهید.

سید جلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا بعضی تیم‌ها می‌توانند قراردادهای آنچنانی و پرداخت‌های آنچنانی داشته باشند و پرسپولیس نداشته باشد. هر حرفی هم می‌زنیم می‌گویند نظارت می‌شود و نمی‌توانیم. چرا بقیه تیم‌ها می‌توانند؟ به پرسپولیس که می‌رسد نظارت و بازرسی اجازه نمی‌دهد؟! همین می‌شود که بازیکنان تیم فینالیست آسیا یکی پس از دیگری جدا می‌شوند و می‌روند.

وی افزود: بازیکن استقلال یا هر بازیکنی هر قراردادی می‌بندد نوش جانش! من اسمی نمی‌آورم ولی چرا تبعیض وجود دارد؟ چرا قراردادهای ۱۰ میلیاردی متعلق به تیم‌های دیگر است اما به پرسپولیس که می‌رسد بحث نظارت و حسابرسی را چماق می‌کنند! قرارداد من یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. مدیران پرسپولیس به ما گفتند نظارت روی تیم است و نمی‌توانند مبلغ بیشتری بپردازند. ما هم با این موضوع کنار آمدیم اما بعداً فهمیدیم سرکاریم.

بیشتر بخوانید:
سید جلال حسینی: پیروزی پرسپولیس مبارک مردم اما خدا می داند این چند ماه…
سید جلال حسینی: با بالاترین تمرکز در دربی حاضر می شویم
سید جلال حسینی : قصد خداحافظی از فوتبال ندارم و هروز تمرین می‌کنم

انتهای پیام/