اسماعیل حلالی: عبدی ظرفیت این همه فشار روانی را ندارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت:اتفاق‌هایی که در یک ماه اخیر و پس از بازگشت پرسپولیس از قطر در بحث مدیریتی، جدایی برخی بازیکنان ایجاد شد پرسپولیس را به حاشیه برد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،اسماعیل حلایپیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت :اتفاق‌هایی که در یک ماه اخیر و پس از بازگشت پرسپولیس از قطر در بحث مدیریتی، جدایی برخی بازیکنان ایجاد شد پرسپولیس را به حاشیه برد و به نظر من بگومگوها و پچ‌پچ‌هایی که درباره رقم قرارداد برخی بازیکنان در تیم به وجود آمده، حاصل همین اتفاق‌ است. به همین دلیل بازیکنان مقابل سایپا تمرکز خوبی نداشتند زیرا در تمرین‌ها هم اتفاق‌های خوبی رخ نمی‌دهد. تمام این عوامل دست به دست هم داد تا بازیکنان مقابل سایپا عصبی بوده و بدون آرامش باشند.

وی افزود: باید واقع‌بین باشیم زیرا مهدی عبدی بازیکنی نیست که بخواهیم نتیجه نگرفتن پرسپولیس را به گردن وی اندازیم. وی جوان است و وقتی تیم کنار یک بازیکن باتجربه مثل علیپور یا عیسی آل‌کثیر قرار می‌گرفت فشاری روی خود حس نمی‌کرد اما متأسفانه اکنون فشار نتیجه نگرفتن پرسپولیس روی سایپا را روی مهدی عبدی قرار دادیم در حالی که از لحاظ روحی روانی و فنی ظرفیت تحمل این فشار را ندارد.

حلالی در پایان گفت: من هم اعتقاد دارم کمال کامیابی‌نیا مانند شجاع خلیل زاده اخطارهای بی‌دلیل زیادی می‌گیرد و روی این موضوع بحثی وجود ندارد که باید به وی آرامش بدهیم تا در بازی حساس چنین اقدامی نکند. با توجه به اینکه کامیابی‌نیا کارت زرد داشت نیمکت‌نشین‌های تیم سایپا در صحنه‌ای اخراج وی سر داور ریختند و وی بدون اینکه صحنه را نگاه کند کارت زرد دوم را به کمال نشان داد و این بازیکن را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید:
حلالی : یک هفته است که خواب و خوراک ندارم
حلالی: خاک برسرتان که قدر پیراهن پرسپولیس را نمی دانید!
حلالی: عبدی آینده درخشانی در پرسپولیس دارد/ محرومیت آل کثیر مهم است

انتهای پیام/