پاتک پرسپولیس به استقلال/ مدافع آبی ها قرمز پوش می شود؟

شاهین طاهر خانی مدافع جوان تیم فوتبال استقلال که به تازگی قرارداد خود را با آبی ها فسخ کرده است مورد توجه قرمز ها قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی شجاع خلیل زاده و محرومیت آل کثیر باید 1 بازیکن در پست مهاجم و یک مدافع جذب کند و این موضوع منوط به نوع برخورد سرخ ها با جذب این 2 بازیکن است.

پرسپولیس در صورتی که بتواند رضا قوچان نژاد را جذب کند نیازی به حذف آل کثیر از لیست ندارد و گوچی به عنوان بازیکن آزاد به تیم اضافه می شود و در صورتی که پرسپولیس از لیگ آزادکان بازیکنی را بخواهد مشکلی برای جذب ندارد و همین موضوع باعث شده شاهین طاهر خانی به پرسپولیسی ها پیشنهاد بشود و قرمز پوشان از لحاظ روحی نیز احتیاج دارند جذب نادری را به نوعی جبران کنند.

در صورت حضور طاهر خانی در پرسپولیس می تواند تا حدودی برای قرمز ها حبران مافات کند و این مدافع جوان در پرسپولیس می تواند به مهره ارزشمندی تبدیل شد و سال های سال برای قرمز ها در خط دفاع بازی کند.

هواداران پرسپولیس منتظر پاتک پرسپولیس به استقلال هستند چرا که در ماجرای مرادمند هم تیم پرسپولیس مقهور قدرت نقل و انتقالاتی استقلال شده بود و این مدافع را از دست داده بود .

بیشتر بخوانید:
استوری شاهین طاهرخانی در حمایت از فرشید اسماعیلی
طاهرخانی : همه چیز در مورد چین را میدانستیم فقط ضربه‌هایمان گل نمی‌شد
استقلال 1 – الشرطه 1 / زور استقلال به داور و الشرطه نرسید +…
انتهای پیام/