علی چینی : بزرگترین رقیب استقلال خودش است

پیشکسوت استقلال گفت:فکری مدارج مربیگری را پله پله طی کرد و امروز از تجربه خوبی برای سرمربیگری استقلال بهره می‌برد و در این شرایط بهترین گزینه برای هدایت آبی‌ها بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت:در این بازی سه اتفاق خیلی مهم و به صورت همزمان برای استقلال افتاد. اول اینکه بر خلاف فصل‌های اخیر، تغییرات زیادی در این تیم نبود و به دلیل بسته ماندن پنجره حتی یک بازیکن جدید هم در ترکیب حضور نداشت و این باعث شد تا هماهنگی خوبی در تیم شاهد باشیم. دوم اینکه لیگ را با پیروزی شروع کرد و سومین اتفاق خوب، ثبت کلین شیت در بازی اول بود.
وی افزود:امتیازات هفته اول برای تیم‌های مدعی قهرمانی بسیار مهم و تعیین کننده است و همیشه شاهدیم که تیم‌هایی که بهترین امتیازات را در این بازه زمانی می‌گیرند .فکری باید بازیکنان جدید را اندک اندک به تیم اضافه کند تا این هماهنگی خوبی که در تیم شکل گرفته از بین نرود. مطهری می‌تواند در این فصل شانس خودش را برای آقای گلی آزمایش کند و از بازیکنانی است که حق او دعوت شدن به تیم ملی هست.
چینی در پایان گفت:فکری مدارج مربیگری را پله پله طی کرد و امروز از تجربه خوبی برای سرمربیگری استقلال بهره می‌برد و در این شرایط بهترین گزینه برای هدایت آبی‌ها بود.این تیم پتانسیل قهرمانی در لیگ بیستم را دارد، منوط به اینکه از داخل ضربه نخورد. تنها رقیب این فصل استقلال خود استقلال است و من نگرانم مشکلات داخلی در این باشگاه وجود دارد مانع از نتیجه گرفتن آن شود.

بیشتر بخوانید:
علی چینی:فکری باید قدر این پیروزی را بداند
چینی: هواداران استقلال تا زمان تثبیت از حمایت فکری دست بر ندارند
چینی: الهامی در حد مربیگری تیم های محلی هم نیست چه برسد به تراکتور!

انتهای پیام/