میداوودی: سوابق بختیاری زاده نشان می دهد نتایج خوبی می گیریم

مربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: تجربه و سوابق سهراب بختیاری زاده نشان می دهد که انشاء الله در فصل جدید می توانیم نتایج خوب و مطلوبی را کسب کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،میلاد میداوودی مربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در خصوص حضورش در کادرفنی این تیم اظهار داشت: من چند روزی است که به تیم ملحق شدم اما با این وجود خوشه طلایی را تیم خوبی دیدم. تجربه و سوابق سهراب بختیاری زاده نشان می دهد که انشاء الله در فصل جدید می توانیم نتایج خوب و مطلوبی را کسب کنیم.
میداوودی ادامه داد: شرایط فنی خوبی داریم بازیکنان از شرایط بدنی خوبی برخوردار هستند و تمرینات بدنسازی خوبی داشتند.
مربی خوشه طلایی ساوه افزود: بازی ها چند باری است که به تعویق می افتد اما با این حال امیدوارم در بازی هفته اول برابر فجرسپاسی که بیرون از خانه و در شیراز برگزار خواهد شد نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.
وی در خصوص روند نقل و انتقالاتی تیم خوشه طلایی ساوه بیان داشت: به دلیل اینکه دیر به تیم ملحق شدم از نفراتی که به تیم جذب شده اند اطلاع دقیق ندارم اما بازیکنانی که در چند روز گذشته به تیم اضافه شدند بازیکنانی خوبی بوده اند و خیلی زود نیز با سایر بازیکنان به هماهنگی رسیدند.
میداوودی اظهار داشت: تیم خوشه طلایی تیم جوانی است و فکر می کنم به مانند فصل گذشته شرایط خوبی در فصل پیش رو داشته باشیم.
او در خصوص اینکه چه تیم هایی را رقیب خوشه طلایی و مدعی صعود می داند گفت: تیم هایی خوبی مثل مس کرمان، فجرسپاسی و… در لیگ یک خضور دارند و پس از شروع مسابقات وضعیت تیم ها و چه تیم هایی مدعی صعود و قهرمانی هستند مشخص می شود. شیوع کرونا کار را برای تیم ها سخت کرده است با این حال امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/