امید عالیشاه: فینال آسیا؟ نه! انگار به لیگ دسته۲ سقوط کرده‌ایم!

بازیکن پرسپولیس گفت: من هم با سیدجلال حسینی موافقم و می‌گویم پول هست اما فقط برای بازیکنان پرسپولیس پول نیست. انگار تیم ما به دسته دوم سقوط کرده است!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حتماً ما به دسته پایین‌تر سقوط کرده‌ایم که این اتفاقات در تیم می‌افتد. شما بگویید هر تیم دیگری در ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسید با مشکل مالی مواجه می‌شد؟آقای برانکو مربی من بوده و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده ولی باید طلبش یک سال و نیم قبل پرداخت می‌شد. مگر پول مربیان خارجی دیگر تیم‌ها پرداخت نمی‌شود؟ چرا بازیکنانش مشکل مالی ندارند؟!

وی افزود:به نظر می‌رسد پرسپولیس به امان خدا رها شده باشد. وقتی گفتم از همه انتظار حمایت داریم یکی هم همین محرومیت و کارت‌هاست. آل‌کثیر به خاطر یک شادی ساده شش ماه محروم شد و ما هم نفوذی برای بخشیده شدن او یا کاهش حکم او در کنفدراسیون فوتبال آسیا نداریم. همین طور هیچ مسئول بانفوذی هم در AFC نداریم که برای پاک شدن کارت‌ها و محرومیت وحید امیری یا احسان پهلوان به دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یادآوری کند که بازی‌ها در شرایط کرونایی و فشرده بوده است.

بیشتر بخوانید:
امید عالیشاه بازی پرسپولیس – النصر را از دست داد؟!
نمایش درخشان عالیشاه مقابل نساجی/ «امیدِ» هواداران برگشت!
بازگشت عالیشاه به لیست بعد از مصدومیت

انتهای پیام/