استقلال و پرسپولیس، بنگاه تبلیغاتی رایگان برای شرکت‌های «خاص»!

اگر اعتراض کنند صدایشان به جایی نمی رسد و اگر مقابل مجلس تجمع کنند به هیچ مسئولی برنمی خورد و کارها طبق منوال قبل ادامه پیدا خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،باشگاه استقلال و پرسپولیس که با شعار کمک 80 تا 100 میلیاردی درباره شان حرف زده شده و بازیکنان و طلبکاران دلشان را صابون زده بودند که از کنار این کارگزاران اعظم(!) به مطالبات و معوقات شان دست پیدا می کنند متضررهای اولیه این فسخ قراردادها محسوب می شوند. در وهله دوم سرخابی ها هستند که متأثر از این شرایط در بی پولی بیشتر غوطه ور شده و بدهی های هنگفت شان، سنگین تر می شوند و گرفتن مجوز حرفه ای و هر موضوعی که به پول مربوط می شود به بن بست برمی خورد.

اما در وهله آخر هواداران هستند که با مشاهده این وضعیت از نتایج تیم شان غصه دار و سرافکنده می شوند و دستشان هم به جایی بند نیست. اگر اعتراض کنند صدایشان به جایی نمی رسد و اگر مقابل مجلس تجمع کنند به هیچ مسئولی برنمی خورد و کارها طبق منوال قبل ادامه پیدا خواهند کرد.در نقطه مقابل کارگزاران به شدت از این بودن سود می برند. چرا که نهایتا کمتر از 10 میلیارد هزینه کرده اند اما به اندازه تبلیغاتی که در شرایط عادی شاید باید برایش بیش از 100 میلیارد تومان هزینه می کردند با پرداخت کمتر از 10 درصدش معروف شده و نامشان سرزبان ها می افتد. ضمن اینکه تعدادی از اعضای حاضر در هیأت مدیره این دو باشگاه که شاید الان هم در این جمع نباشند با بهره گیری از بودن چنین کارگزارانی به اهداف تجاری و سیاسی خودشان دست پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید:
پرسپولیس در رتبه 94/ بهبود جایگاه سرخابی های پایتخت در جهان
پشت پرده پرداخت بدهی کلان سرخابی‌ها چه بود؟
سعید آذری: برای مدیریت سرخابی ها کلاهی نبافته‌ام

انتهای پیام/