توضیحات معاون حقوقی استقلال درباره پرونده استراماچونی

برای اظهارنظرکارشناسی تا رسیدن مشروح صدور رای پرونده استراماچونی باید صبر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اسدالله مقدم معاون حقوقی استقلال گفت: اگر ما اعتراض یا درخواستی نداشته باشیم و ظرف ۱۰روز آتی درخواست‌مان را ارسال نکیم پس از قطعیت حکم باید ظرف یک ماه تا ۴۵ روز آینده و پس از اعلام شماره حساب توسط وکیل آقای استراماچونی، موضوع حکم را پرداخت کنیم اما قطعابا آمدن مشروح رای صادر شده مطالبات استراماچونی وهمکارانش نحوه و کیفیت رسیدگی به این پرونده را به ما نشان داده می‌شود و مشخص می‌شود تیم وکلای خارجی چه اقداماتی انجام دادند و استدلال‌های‌شان و مستندات ارائه شده چقدر موثر واقع شده است.

وی افزود: برای اظهارنظرکارشناسی تا رسیدن مشروح صدور رای پرونده استراماچونی باید صبر کرد. ممکن است یک ماه و یا شاید چند ماه وصول این رای زمان ببرد در ادامه بعد از بررسی‌های کارشناسی که روی پرونده خواهیم داشت، تصمیم می‌گیریم که پرونده را به دادگاه CAS ببریم یا تصمیم دیگری بگیریم. مباحث حقوقی تابع فرمول است. وقتی ما می‌خواهیم درباره یک پرونده صحبت کنیم، باید موضوعات پرونده را کنار هم بگذاریم تا به نحوه دفاع لازم برسیم.

مقدم گفت: قطعا اگر نحوه حساب و کتاب و استدلال رای در این مطالبات درست باشد و مبتنی بر اسناد مورد قبول دو طرف باشد معقول است که مطالبات این مربی را پرداخت کنیم اما اگر درست نباشد، باید به دادگاه عالی ورزش رفت و اشتباهات حکم صادره را به داوری داوران CAS سپرد تا درباره ادامه این پرونده تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید :
هزینه ۷۰۰۰ دلاری استقلال قبل از پرداخت مطالبات استراماچونی
حکم فیفا در خصوص پرونده شکایت استراماچونی از استقلال
نظری: امیدوارم رای استراماچونی را بشکنیم