مسی بارسلونا را ور شکست می کند

پس ازاعلام جدایی مسی از بارسلونا در پایان این فصل این باشگاه با ورشکستگی مالی روبرو خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، مدیر بازاریابی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است جدایی لیونل مسی و سایعه این جدایی از تابستان تاکنون ضربه زیادی به باشگاه زده است و احتمال می رود این روند با جدایی وی در پایان این فصل افزایش یابد.

تمامی این اتفاقات از اختلاف مسی و بارتومئو مدیر وقت باشگاه بارسلونا پیش آمد و وقتی وی ادعا کرد از تیم بارسلونا جدا می شود هر روز رکود مالی این باشگاه بیشتر شد.

مسی ،سوارز و نیمار برای بارسلونا درآمد زا بودند

ایرام مدیر بازاریابی باشگاه بارسلونا گفت: اینکه شیوع ویروس کرونا باعث کاهش ارقام دریافتی ما از اسپانسرها شده درست است، چون آنها کمتر دیده می‌شوند، اما توافق 30 میلیون یورویی صورت گرفته با راکوتون بیشتر به دلیل عدم اطمینان این شرکت از آینده لیونل مسی بوده است. در واقع خود من هم الان شک دارم که آیا این قرارداد واقعاً 30 میلیون یورو می‌ارزد یا نه. راکوتن زمانی همکاری تجاری‌اش را با بارسلونا آغاز کرد که مثلث مسی، سوارس و نیمار در این تیم حضور داشت و از نظر مالی این یک قرارداد یک بمب مالی بود. اما اکنون با توجه به رفتن سوارس و نیمار و همینطور تردید‌هایی که درباره ماندن مسی وجود دارد، اوضاع فرق کرده است.

مدیربازرگانی سابق باشگاه بارسلونا افزود: زمانی که شما می‌خواهید محصولات تولید باشگاه بارسلونا را در سراسر دنیا بفروشید، از چهره مسی روی آنها استفاده می‌کنید. اما زمانی که شما نمی‌دانید آیا باز هم قادر به انجام چنین کاری هستید یا نه دیگر جرأت نمی‌کنید که با بارسلونا قراردادتان را برای سه یا چهار سال دیگر تمدید کنید چون اسپانسرها نمی‌دانند که ارزش این باشگاه بدون مسی چقدر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:
پدر مسی به شایعات در مورد پسرش پایان داد
شرط مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا
معمای میلیچ و شکایت مسی ها!

انتهای پیام/