همه در انتطار تصمیم مهم «قوه قضاییه»

قوه قضاییه که این روزها به شدت پیگیر پرونده های مفاسد اقتصادی است باید کمی از وقت خود را نیز صرف پرونده ای کند که چشم میلیونها فوتبالدوست ایرانی به آن دوخته شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، موضوع پرونده ویلموتس کم کم به معمایی بزرگ تبدیل می شود که گویی قرار نیست هیچ فردی در ارتباط با آن سئوال و جواب شده و یا لااقل مدتی دور از میز ریاست و وزارت باشد. چرا که یکی از متهمان اصلی در این پرونده شخص وزیر، مسعود سلطانی فر است که به استناد مصاحبه های تصویری و صوتی مکرر مهدی تاج، دستور عقد قرارداد با مرد بلژیکی را وزیر صادر کرده بود! ولی نه تنها وزیر در صحن علنی مجلس مورد استیضاح قرار نمی گیرد بلکه هیچ یک از دیگر مقصران در عقد این قرارداد مورد مؤاخذه قرار نگرفته اند و برعکس با کمال قدرت در پست های قبلی یا جدید مشغول هستند.

قوه قضاییه که این روزها به شدت پیگیر پرونده های مفاسد اقتصادی است باید کمی از وقت خود را نیز صرف پرونده ای کند که چشم میلیونها فوتبالدوست ایرانی به آن دوخته شده. پرونده ای که با ضرر و زیانش به پیکر فوتبال در دورانی که قیمت دلار 30 هزار تومان است، می شد حتی 2 استادیوم مجهز ساخت ولی ظاهرا به واسطه بی مبالاتی گروهی ظاهرا دلسوز(!) باید 6 میلیون دلار پول بی زبان را در جیب ویلموتس و شرکای بلژیکی اش از جمله همسرش بریزیم .

بیشتر بخوانید:
اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده مارک ویلموتس
لئوناردو پادوانی؛ فاجعه‌ای بزرگ‌تر از مارک ویلموتس برای باشگاه استقلال
وصول گراندز رأی پرونده ویلموتس از فیفا

انتهای پیام/