مالک باشگاه خبر داد؛ محرومیت خیبر از میزبانی در خرم آباد

مالک باشگاه خیبر خرم آباد از محرومیت میزبانی تیمش در هفته های ابتدایی لیگ دسته اول خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد اظهار داشت: طبق الزاماتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی تیم ها اعلام کرده است و فدراسیون فوتبال ایران نیز در این زمینه سخت گیری های قابل توجهی دارد این است که بایستی ورزشگاه ها به رختکن های تیم میزبان، میهمان و داوران، جایگاه VIP و خبرنگاران، سالن کنفرانس و… طبق استانداردهای اعلام شده از سوی AFC مجهز باشد و تغییراتی در این زمینه ایجاد شود که با توجه به وضعیت ورزشگاه تختی خرم آباد این استانداردها در حال حاضر در این ورزشگاه وجود ندارد.
عبدی ادامه داد: حتی چمن ورزشگاه تختی نیز مطلوب و خوشایند سرمربی تیم نیست و فصل گذشته سرمربی وقت تیم نیز از وضعیت چمن گلایه و اعلام کرده بود که این چمن سبب مصدومیت بازیکنان می شود. با این حال باشگاه خیبر برای اولین بار در ایران هزینه ای بالغ بر 200 میلیون تومان را برای اصلاح چمن ورزشگاه برعهده گرفت و قرار شد که سایر الزامات سخت افزاری مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در ورزشگاه اجرایی کند.
مالک باشگاه خیبر خرم آباد افزود: با این حال با توجه به اینکه در سطح استان امکانات سخت افزاری اعم از وجود ورزشگاه با استاندارد وجود ندارد و با توجه به اینکه حضور تماشاگران در ورزشگاه منع دارد ما چند بازی ابتدایی را ناچار هستیم بیرون از استان به مصاف حریفان برویم.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم در حال حاضر در تهران تمرین می کند و این استان نیز چند ورزشگاه استاندارد برای میزبانی دارد تصمیم گرفتیم در تهران میزبان حریفان باشیم.
عبدی بیان داشت: با این حال ما سه ورزشگاه شهدای قدس، انقلاب کرج و شهدای اسلامشهر را برای میزبانی انتخاب کرده ایم که نهایتا تا پایان هفته یکی از این ورزشگاه ها برای انجام بازی های خانگی انتخاب می شود.

بیشتر بخوانید:
آقای گل لیگ آزادگان مشخص شد
نتیجه و خلاصه بازی های هفته سی و سوم لیگ آزادگان
نتیجه و خلاصه بازی های هفته سی و دوم لیگ آزادگان

انتهای پیام/