حسین حسینی قید قرارداد چندمیلیاردی با فولاد را زد! فکری اجازه جدایی نداد

سید حسین حسینی دروازه بان شماره یک استقلال سرانجام در این تیم ماندنی شد و محمود فکری او را متقاعد کرد حداقل یک فصل دیگر در این تیم بماند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  تیم فوتبال استقلال تهران در اولین گام درلیگ برتر توانست باحساب دو بر صفر از سد مس رفسنجان عبور کند تا شروع خوبی در ابتدای راه داشته باشد. دروازه بان این تیم در دیدار با مس حسین حسینی بود. حسینی فصل گذشته با شرط اینکه باید در این فصل نیز دروازه بان شماره یک تیمش باشد قراردادش را تمدید کرد و حتی شنیده ها حاکی از آن است که چنین موردی در قراردادش به عنوان یکی از بندهای مهم قید شده است. به همین خاطر بود که حسینی پیشنهاد چند میلیارد تومانی فولاد خوزستان را رد کرد چون فکری به او این نوید را داد که دروازه بان شماره یک تیمش است.

با جذب رشید مظاهری اما حسین حسینی جایگاهش را متزلزل می دید و همان داستانی که با سید مهدی رحمتی پیش آمد به احتمال فراوان در این فصل نیز رخ خواهد داد. حسینی که چالش بزرگی را با رحمتی داشت در نهایت پیروز ان ماجرا شد و رحمتی به شهرخودرو رفت تا فصل آخر فوتبالش را آنجا ادامه دهد. حسینی ماند و البته با اشتباهات عجیبی که درون دروازه داشت هواداران را نسبت به یک سنگربان مطمین تقریبا ناامید کرد و شاید جذب مظاهری نیز در همین راستا بوده است.

حضور رشید مظاهری بدون شک راه را برای حضور مداوم حسینی در ترکیب استقلال دشوار می‌کند و چنانچه مظاهری بعد از گرفتن مجوز بازی در این تیم درخشش‌هایی هم داشته باشد بازگشت حسینی به قفس توری استقلال سخت و دشوارتر خواهد شد. اینکه حسینی در لیگ بیستم تحمل نیمکت‌نشینی را داشته باشد روشن نیست چرا که او در زمان حضور مهدی رحمتی و به وقتی که در استقلال به اوج رسیده بود هرگز تداوم حضور این دروازه‌بان را تاب نیاورد و حتی با باشگاه‌نشین‌ها شرط گذاشت که اگر رحمتی برود، حاضر است قراردادش را تمدید کند که شرایط آن روزها باعث شد تا حرف حسینی به کرسی بنشیند و او تک و تنها به اول مرد آبی‌ها در قفس توری تبدیل شود.

با این حال بنظر می رسد در فصل اول حضور مظاهری در استقلال او در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا و همینطور جام حذفی به بازی گرفته شود و همین دو جام می تواند بیش از ده مسابقه را برای رشید تضمین کند که برای فصل اول آمار بدی محسوب نمی شود. برای فصل بعد نیز حسینی به احتمال فراوان به تیم دیگری خواهد رفت.

انتهای پیام/ خ