بحران مالی در اردوگاه پرسپولیس|تا بهمن خبری از پول نیست؟!

طبق شنیده‌ها زمان سررسید قسط بعدی سرخ‌ها بهمن‌ماه سال جاری است که مشخص شدن این زمان نشان می‌دهد که تا آن روز پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند از کارگزار پولی دریافت کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رسول‌پناه برای تسویه با مربی کروات تصمیم گرفت که یکی از قسط‌های کارگزار به باشگاه را زودتر از موعد مقرر دریافت و آن را به یورو تبدیل کرده و به حساب برانکو واریز کند. اما حالا دریافت این پول باشگاه را در وضعیت بدی قرار داده است و آنها نمی‌توانند به هیچ شکلی این کمبود پول را در باشگاه جبران کنند. گفتنی است این قسط ‌باید در آذرماه به حساب سرخ‌ها واریز می‌شد که بدین ترتیب فعلا از واریز پول از سوی کارگزار به حساب باشگاه خبری نیست و مدیران پرسپولیس باید فکر تازه‌ای برای حل مشکلات مالی بکنند.

طبق شنیده‌ها زمان سررسید قسط بعدی سرخ‌ها بهمن‌ماه سال جاری است که مشخص شدن این زمان نشان می‌دهد که تا آن روز پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند از کارگزار پولی دریافت کنند و بعید هم به نظر می‌رسد که بازیکنان و کادرفنی بپذیرند که تا زمستان از باشگاه دریافتی نداشته باشند و این می‌تواند به نگرانی‌های یحیی برای آینده تیمش اضافه کند.

بیشتر بخوانید:
رضا طاهر: شاگرد گل محمدی بوده ام و افتخار می کنم به پرسپولیس بروم
آبروی گاو شیرده رفت / 29 آذر پرسپولیس را در فینال ببینید
پرسپولیس گزینه ای برای جذب ندارد

انتهای پیام/