خلیل زاده: وزیر مرا برای استارماچونی تحت فشار گذاشت

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: وزیر ورزش و جوانان برای بازگرداندن استراماچونی من را تحت فشار گذاشته بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال گفت:اینکه گفته می شود در جدایی استراماچونی وزارت ورزش نقش داشته است درست نیست چرا که وزیر حدود یک ماه بنده را برای بازگرداندن استراماچونی تحت فشار گذاشته بود.

آماده مناظره با سعادتمند هستم

خلیل زاده ادامه داد: من آماده ام در هر زمان که بخواهد با سعادتمند مدیر عامل سابق تیم مناظره برگزار کنم اما برخی مسائل هست که باید بعد از قهرمانی استقلال در این فصل در مورد آن صحبت کنیم.

خلیل زاده در مورد شکایت شفر گفت:ما حدود 593 هزار دلار به شفر بدهکار شدیم به همراه 20 هزار دلار جریمه دیگر که البته در سیستم مدیریتی ما به کشلی بود که برای رقع این شکایت و دیگر مشکلات استقلال هر کدام از اعضا یک وظیفه داشت و در این میان بنده وظیفه داشتم طلب های خارجی ها را تسویه کنم .

شفر برای پسرش سنگ اندازی کرد

وی گفت: آقای شفر از طرق مختلف برایش پول ارسال شد اما او در مورد پسرش برای ما سنگ اندازی می کرد و مدعی بود باید برای او هم پول را واریز شود و از سویی پسر او مدعی بود پول به حساب او نیامده است و استقلال هنوز طلب پدر مرا نداده است به هر حال ما پول را دادیم و بخشی را اضافه تر واریزی کردیم و وقتی از او خواستیم اضافه را برگرداند وکیل او گفت:ما در پرونده ساشا شفر پیروزی می شویم و این پول را برای اولین قسط آن برداشتیم در صورتی که هنوز رای پرونده صادر نشده است.

انتهای پیام/