بررسی یک ادعای عجیب؛ آیا وزیر ورزش دستور داد پرسپولیس و استقلال از هم بازیکن جذب نکنند؟

شب گذشته اسماعیل خلیل زاده در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد بعد از جذب محمد نادری، وزیر ورزش دستور داده این دو تیم دیگر از هم نباید بازیکنی جذب کنند!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکی از سایت های فوتبالی دو شب پیش خبری را منتشر کرد که مسعود سلطانی فر دستور داده پرسپولیس نباید از استقلال بازیکنی بگیرد به همین دلیل جذب طاهرخانی منتفی شده است! بااین مطلب بود که موجی از انتقادها به سمت وزیر ورزش سرازیر شد که چطور استقلال می تواند محمد نادری را از پرسپولیس بگیرد اما این باشگاه نمی تواند بازیکنی را که فسخ کرده جذب کند؟

با این حال از گوشه کنار این خبر تکذیب شد اما باشگاه پرسپولیس نیز بعد از رقم درخواستی بالای طاهرخانی از جذب این بازیکن منصرف شد تا کار به بیخ پیدا کند! شب گذشته اما اسماعیل خلیل زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد بعد از جذب محمد نادری وزیر ورزش دستور داده پرسپولیس و استقلال دیگر نباید از یکدیگر بازیکنی جذب کنند! البته بسیاری تحلیل می کنند که خلیل زاده این صحبت را از قصد مطرح کرده تا حاشیه را به اردوی رقیب بیاورد که استقلال توانسته پیروز نقل و انتقالات در این زمینه لقب بگیرد.

با این حال باشگاه پرسپولیس بار دیگر در این زمینه بیانیه صادر کرد و به صراحت اعلام شد هیچ محدودیتی مبنی بر عدم جذب بازیکن از استقلال ندارد و به همین دلیل بار دیگر باب مذاکره با طاهرخانی باز شد تا شاید این مدافع وسط جوان زیر 23 سال پیراهن پرسپولیس را بر تن کند!

بیشتر بخوانید:
مخالفت سمیعی حضور طاهرخانی در پرسپولیس را منتفی کرد
طاهرخانی گزینه پرسپولیس و یحیی نیست
دلیل جدایی طاهرخانی از استقلال مشخص شد
طاهرخانی وارد لیست گزینه های پرسپولیس شد
استوری شاهین طاهرخانی در حمایت از فرشید اسماعیلی

انتهای پیام/خ