گره كور پرسپوليس در خط دفاعی / كمتر از ۲۴ ساعت تا پايان فصل نقل و انتقالات

پس از جدايی خليل زاده، پرسپوليس در صدد جذب يک مدافع برآمدند، آن ها با توجه به سن بالای حسينی و مصدوميت انصاری نياز به جذب بازيكن در اين پست را بيش از هر موقع ديگر احساس می‌كردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، گزينه اول آن ها ايمان سليمی بود. پس از آنكه مشخص شد سليمی برای جذب بايد به تيمی بپيوندد و پس از آن به صورت قرضی به پرسپوليس بيايد تلاش ها آغاز شد اما به دليل ضيق وقت اين انتقال كنسل شد.

بعد از سليمی به دنبال جذب فرجی رفتند، اما رحمتی سرمربی شهرخودرو با جدايی فرجي مخالفت كرد.

كادر مديريتی پرسپوليس به گل‌محمدی، عليرضا آرتا را پيشنهاد داد كه گل‌محمدی پس از تحقيق دريافت كه آرتا كيفيت لازم برای بازی در پرسپوليس را ندارد.

در حال حاضر با توجه به سن بالای سيد جلال حسينی و نياز مبرم سرخپوشان به پست دفاع وسط، گزينه هايی برای دفاع وسط مطرح می‌شوند كه جذب هر یک به آسانی نخواهد بود.

1. حجت حق‌وردی: پيكانی ها خود به دنبال جذب مدافع وسط هستند و حاضر به صدور رضايت برای جذب حق‌وردی نيستند.
2. عليرضا ابراهيمی: گل‌گهر نيز ديگر تيمی است كه حاضر نيست دفاع خود را از دست بدهد، مصدوميت سهرابيان و عدم آمادگی آرتا باعث شده گل‌گهری‌ها حاضر به از دست دادن دفاع خود نباشند.
3. شاهين طاهرخانی: با توجه به حواشی اخير، سرخپوشان از جذب طاهرخانی كنسل شده اند و او در آستانه عقد قرارداد با تيمی ديگر است.

با توجه به اينكه سرخپوشان تا پايان وقت اداری ٢٨ آبان فرصت دارند تا با بازيكن جديدی قرارداد ببندند، بايد ديد كه چه اتفاقی رخ خواهد داد و پرسپوليسی‌ها اين معضل را چگونه برطرف خواهند كرد.

بیشتر بخوانید:
نقل و انتقالات پرسپولیس ادامه دارد
علی شجاعی: بازی کردن در پرسپولیس آسان نیست، باید جنگید
الشرق الاوسط خبر داد؛ نماینده ایران و قطر در پرونده پرسپولیس تصمیم‌گیرنده نبودند

انتهای پیام/