سوشا مکانی: هیچ کسی لایق‌تر از من برای بازی در تیم ملی نیست

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال گفت:امیر عابدزاده کلاً چند بازی از لیگ‌شان گذشته و هیچ تضمینی نیست که بتواند تا انتهای فصل فیکس باشد و حتی بتواند این روند را ادامه بدهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سوشا مکانی دروازه بان تیم فوتبال میوند الن نروژ گفت: با توجه به ثبات عملکردی من و دریافت نمره بالا در 24 هفته لیگ نروژ، من باید دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باشم. هیچکس را در این زمینه لایق‌تر از خودم نمی‌بینم که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باشد. هیچکس. برای تمام دروازه‌بان‌هایی که در تیم ملی هستند احترام قائلم اما وقتی حرف از لیاقت، حقیقت و مسائل فنی دروازه‌بانی می‌زنید، اگر کلاه‌تان را قاضی کنید به نام من می‌رسید.

وی افزود: امیر عابدزاده کلاً چند بازی از لیگ‌شان گذشته و هیچ تضمینی نیست که بتواند تا انتهای فصل فیکس باشد و حتی بتواند این روند را ادامه بدهد. برای من هم اگر بخواهید چند هفته ابتدایی را در نظر بگیرید، مثلاً سه هفته، تیم ما یک برد داشت و دو مساوی. از هر نظر من بهترین دروازه‌بان هم بودم و تیم ما هم جایگاه بالایی داشت. الان اما چون انتهای فصل هستیم و من این روند را در هفته‌های بیشتری نگه داشته‌ام، ثبات را می‌توانید ببینید. یعنی تقریباً یک فصل کامل را بدون نوسان پشت سر گذاشته‌ام.

بیشتر بخوانید:
بررسی مصاحبه سوشا مکانی؛ آیا او شایسته‌ترین فرد برای دروازه‌بانی تیم ملی است؟
شکست میوندالن در حضور سوشا مکانی
سوشا مکانی تیپ زد!

انتهای پیام/