پورموسوی: وزیر ورزش خواسته آبادانی‌ها را هم بشنود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من در سایت خواندم که وزیر ورزش شبانه تلاش کرده تا استراماچونی بازگردد. امیدوارم وزیر خواسته مردم آبادان را ببیند و بشنود تا انشالله پنجره باز شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان گفت: خدا را باید هزار باز شکر کنیم، به خاطر اینکه به ما کمک کرد با وجود تمام مشکلاتی که یک‌ دفعه روی سرمان خراب شد، بتوانیم این بازی خانگی را که خیلی برای‌مان حائز اهمیت بود آن هم در حالی که شکست خورده بودیم را با پیروزی به پایان برسانیم. نشان دادیم که در کنار ساختن تیم اصلی صنعت نفت، دست به پشتوانه‌سازی و جوانگرایی زده‌ایم و امروز همه دیدند که حرف‌های ما در حد شعار نبود و عمل کردیم. ما امروز در یک بازی سخت و در حالی که فقط پنج بازیکن بزرگسال داشتیم و از 6 بازیکن جوانان و امید استفاده می‌کردیم، پیروز شدیم  و بازیکنان نشان دادند که می توانیم به آینده صنعت نفت امیدوار باشیم. از همه بازیکنانم و به ویژه نفرات باتجربه تشکر می‌کنم.
وی درباره وضعیت تیمش در نقل و انتقالات گفت: ساعت 14:10 امروز به من گفتند که نمی‌توانیم از نفراتی که جذب کرده‌ایم، استفاده کنیم. ما خیلی سریع تلاش کردیم که اَرنج تیم را تغییر بدهیم و با بازیکنان نیز صحبت کردیم. واقعاً علت اصلی این مسئله را نمی‌دانم و اجازه بدهید بررسی کنیم و ببینیم چه کسانی می‌توانستند کمک کنند و این کار را نکردند، هر چند من می‌دانم که مدیریت باشگاه در این خصوص تلاش کرد. پنجشنبه این پول حواله شده و من فیش پرداختی را دیده‌ام. واقعاً نمی‌دانم چرا پنجره نقل و انتقالات تیم ما بسته شده است. فقط می‌توانیم دعا کنیم که این پنجره تا 24 ساعت آینده باز شود و بتوانیم از بازیکنان استفاده کنیم.
سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون فوتبال در این باره اقدام نکرد؟ گفت: من اطلاع خاصی ندارم و فقط می‌دانم که پنجشنبه پول واریز شده اما امروز اطلاع دادند که پنجره بسته است. مطمئناً ما به عنوان تیمی که در لیگ ایران بازی می‌کنیم، متولی‌مان فدراسیون فوتبال است. اگر هم فدراسیون تا امروز کاری نکرده که به نظرم تلاشش را انجام داده، امیدوارم تا 24 ساعت آینده کمک کند تا پنجره نقل و انتقالات صنعت نفت باز شود.
پورموسوی عنوان کرد: ما یک لیگ فرسایشی داشته و به تک تک بازیکنان نیاز داریم. ما نمی‌توانیم بگوییم که امروز پیروز شدیم و به همین دلیل با همین نفرات جلو برویم. ما 29 هفته سخت داریم و نیازمند حضور همه بازیکنان هستیم. ما بازیکنانی را جذب کردیم که 4،5 پیشنهاد داشتند و اگر خدایی نکرده پنجره باز نشود، این بازیکنان که به احترام مردم آبادان و تیم صنعت نفت به اینجا امدند، شرمنده‌شان می‌شویم. ما 24 ساعت وقت داریم و فدراسیون، سازمان و وزیر ورزش همه دست به دست هم بدهند تا پنجره نقل و انتقالات ما باز شود. فکر می‌کنم حداقل کمکی که مسئولان کشور می‌توانند به مردم آبادان کنند، این است که پنجره باز شود. پول پرداخت شده و قرار نیست پول قرض بگیریم. فقط یک هماهنگی و مکاتبه می‌خواهد که انشاالله این کار تا 24 ساعت آینده اتفاق بیفتد.
وی در پاسخ به این موضوع که پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شد و آیا صنعت نفت با سایر تیم‌ها فرق دارد، گفت: من یک روز در مسابقات باشگاه‌های آسیا بودم و گله کردم که وقتی تیم‌های ایرانی در آسیا مسابقه دارند، به نام ایران هستند اما زمانی که استقلال خوزستان مسابقه دارد، به نام همین استقلال خوزستان معرفی می‌شد. الان هم یک بحث بین‌المللی است. ما الان صنعت نفت ایران هستیم و از وزیر انتظار کمک داریم. من در سایت خواندم که وزیر ورزش شبانه تلاش کرده تا استراماچونی بازگردد. امیدوارم وزیر امشب این مصاحبه و خواسته مردم آبادان را ببیند و بشنود تا انشالله پنجره باز شود.
پورموسوی در پایان درباره دیدار روز شنبه با پرسپولیس و اینکه ابلاغی مبنی بر لغو این مسابقه به دستشان رسیده است یا خیر؟ عنوان کرد: تا قبل از بازی هیچ پیامی نسبت به لغو بازی با پرسپولیس به ما داده نشده بود.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی صنعت نفت آبادان2 -1 پیکان تهران
مصاف دوستانه استقلال و صنعت نفت آبادان

انتهای پیام/