مددی :‌ جدایی بازیکنان با نظر سرمربی بود و ربطی به من ندارد

سرپرست استقلال گفت:کاپیتان تیم ما یعنی وریا غفوری خودش به شخصه به دنبال حل مشکلات مالیاتش است شما می‌توانید از مدیر برنامه مرادی بپرسید که چقدر باشگاه در برهه‌های مختلف پیگیر حل مشکل این بازیکن بود.

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال گفت: زکریا مرادی باید در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگوی رفتار ناشایستش باشد. ایشان مدعی شده من او را به اتاقم راه ندادم در صورتی که چند روز به دفتر باشگاه آمد و من به او گفتم مشکل دارید و باید آن را حل کنیم. حتی زمانی که تیم می‌خواست به قطر اعزام شود من بابت ایشان چند روزی به حوزه نظام وظیفه می‌رفتم او حتی در آن برهه به ما قول داد که مشکلش را حل خواهد کرد. او دانشجوی اخراجی است و خودش باید مشکلش را حل کند باشگاه وظیفه ندارد کارهای بازیکن اخراجی دانشگاه را پیگیری کند.

وی افزود: کاپیتان تیم ما یعنی وریا غفوری خودش به شخصه به دنبال حل مشکلات مالیاتش است شما می‌توانید از مدیر برنامه مرادی بپرسید که چقدر باشگاه در برهه‌های مختلف پیگیر حل مشکل این بازیکن بود. ما هیچ مبلغی از قرارداد شجاعیان کم نکردیم حتی خود ایشان تمایل داشت که قراردادش یکساله باشد بعد همه جا گفته می‌شود که باشگاه قرارداد این بازیکن را یک ساله کرده است. کدام بازیکن جوان در زمان مدیریت بنده از تیم جدا شده است؟ شاهین طاهرخانی و امیرحسین کارگر دو بازیکنی بودند که با نامه کتبی سرمربی از تیم جدا شدند و این موضوع چه ربطی به بنده دارد. پورحمیدی خواهان جدایی است و قرار است با فکری در این خصوص صحبت کنند بنده با صحبتی که با سرمربی داشتم مخالف جدایی این بازیکن است.

بیشتر بخوانید:
زکریا مرادی: مددی ما را به استقلال راه نمی دهد/ مثل اینکه مال ایشان…
عصبانیت شدید مظاهری از مددی/۲.۵ میلیارد از قراردادت کم کن!
مددی: آقایی باید به قراردادش پایبند باشد

انتهای پیام/