سمیعی صحبتهای خلیل زاده درباره توافق پرسپولیس و استقلال را تائید کرد

بررسی ماجرای بازیکن نگرفتن سرخابی ها از یکدیگر؛ دانشگر و نعمتی در تیررس بودند!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اگر چه سایت باشگاه پرسپولیس و همچنین حمید مطهری مربی این تیم صحبتهای اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال را در برنامه فوتبال برتر رد کردند، اما سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبتهای خلیل زاده درباره توافق دو باشگاه را تائید کرد.

ماجرا از این قرار است که مدتی بعد از انتقال جنجالی محمد نادری بازیکن قرضی کورتیک به پرسپولیس به استقلال، اتفاق مهم دیگری در شرف افتادن بود. محمد دانشگر بر سر مسائل مالی با مدیران استقلال به مشکل خورد و در همین حین که باشگاه داشت قید دانشگر را می زد، دانشگر زننده گل دوم استقلال به پرسپولیس در دربی حذفی، در تیررس پرسپولیس قرار می گیرد. در واقع خلیل زاده پرسپولیس را ترک کرده بود و پرسپولیس که به دنبال مدافع بود، روی دانشگر دست گذاشته بود تا هم ماجرای نادری را به نوعی تلافی کند و هم اینکه بتواند مدافع بگیرد. قصد یحیی آن زمان خارج کردن نام آل کثیر از لیست بود. کاری که هنوز هم گل محمدی آن را انجام نداده است.

پرسپولیس در تدارک جذب دانشگر بود که استقلال هم برای گرفتن دومین پرسپولیسی وارد عمل شد. سیامک نعمتی هم که جلسه‌اش با مهدی رسول‌پناه درباره مسائل مالی بدون نتیجه خاصی به پایان رسیده بود، برای حضور در استقلال به مدیران این تیم چراغ سبز نشان داده بود و خبرهایی که در زمینه استقلالی شدن او در فضای مجازی منتشر شده بود، گویا صحت داشته است. مدیربرنامه او با یکی از اعضای هیات مدیره استقلال هم جلسه ای در این باره برگزار کردند و حتی پیشنهاد خوبی هم به نعمتی داده شده بود.

در هرحال این ماجراها که به گوش وزارت ورزش و جوانان می رسد و وزارتخانه به این نقل و انتقالات ورود می کند و مانع از نقل و انتقال بازیکن بین دو تیم می شود و قرار می شود دو باشگاه دیگر از یکدیگر بازیکن نگیرند و ظاهرا مدیران دو باشگاه با بازیکنان ناراضی‌شان برای ادامه همکاری به توافق می‌رسند.

همانطور که قبلا هم خبرش آمده بود وزیر ورزش از استقلالی شدن نادری به خاطر حواشی به وجود آمده مثل داستان رضایتنامه و پرداخت پول به باشگاه کورتریک شدیدا ناراحت بوده و به همین دلیل به دو باشگاه دستور داده می شود که قید بازیکن گرفتن از یکدیگر را بزنند.

منبع: فوتبالی

بیشتر بخوانید:
صحبت های سعادتمند درباره خسارت های مالی شرکت آریا برتر و اسماعیل خلیل زاده به استقلال

انتهای پیام/