شکوری: عیسی برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده/ طاهرخانی خواسته‌های غیر معقول داشت

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: شاهین طاهرخانی درخواست قرارداد کمتر از سه سال را داشت و همچنین این که هر زمان خواست با مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جدا شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:ما روز سختی داشتیم و باتوجه به اینکه ۷ سهمیه لیگ برتری و یک بازیکن (مهدی خانی) را خریده بودیم، امروز بین ۲ مورد گیر کرده بودیم. عیسی آل کثیر که برای ما زحمت زیادی کشیده است و بازیکنی که خواسته‌های غیرمعقول داشت و با ۴-۵ مدیر برنامه مختلف با ما مذاکره می‌کرد. حفظ برند پرسپولیس و خرید بازیکن برای ما با اهمیت بود. اگر بخواهیم کاملا شفاف صحبت کنیم، شاهین طاهرخانی درخواست قرارداد کمتر از سه سال را داشت و همچنین این که هر زمان خواست با مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جدا شود و من فکر می کنم این یک مورد غیرمعقول بود و بازیکنی که می‌خواهد بیاید در پرسپولیس بازی کند، باید بداند در چه جایگاهی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: برند پرسپولیس جایگاه بسیار ارزشمندی دارد و این که ما بخواهیم خواسته‌های خود را در روز آخر نقل و انتقالاتی تحمیل کنیم، مناسب نیست، اما با شرایطی که می خواستیم هم خوانی نداشت و ما سعی کردیم که عیسی آل کثیر را در تیم حفظ کنیم و امیدواریم او زودتر به شرایط خودش برگردد و انصاری هم در لیست ماند. مطمئنم این تصمیم در آینده به ما کمک می‌کند و باشگاه پرسپولیس در آینده شرایط خوبی خواهد داشت. ما سعی می‌کنیم اگر بازیکن آزادی وجود داشته باشد و شرایطش خوب باشد، جذب کنیم. فکر کنم طبیعی است که تیمی بازیکنش را آزاد نکند و تیم ما هم با همین بازیکنان در مسابقه نیمه نهایی توانستند با بهترین شرایط برنده شوند. ما باید به بازیکنان خود امید داشته باشیم و از همین فردا با کادرفنی و بازیکنان پردانش و پرقدرت وارد زمین خواهیم شد و از هواداران خواهش می کنم که وارد بازی‌های حاشیه بقیه تیم‌ها نشوند که این اتفاقات برای این است که تیم ما را به چالش بکشند.

بیشتر بخوانید:
عیسی آل کثیر در لیست پرسپولیس ماند
عملکرد عجیب و ضعیف شکوری و سمیعی در پرسپولیس!
حق وردی: قسمت نشد به پرسپولیس بروم/ جلوی چشمم به طاهرخانی زنگ زدند
شماره علیپور در پرسپولیس به مهدی‌خانی رسید

انتهای پیام/