احمدی:وعده اصلی دولت در ورزش توسط مجلس رد شد

معاون وزیر ورزش و جوانان به انتقادات فائقی از وزارت ورز جوانان واکنش نشان داد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،عبدالحمید احمدی گفت:” قرار بود لایحه سازمان ورزش کشور تدوین شود و قانون وزارت ورزش به تصویب مجلس برسد که هر دو فراموش شدند متاسفانه صحبت های آقای فائقی در برنامه تلویزیونی ناشی از کم اطلاعی ایشان بود وگرنه هر دو دغدغه ایشان توسط وزارت ورزش پیگیری شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: اقدامات صورت گرفته در حوزه های عمرانی، استعدادیابی شهری و روستایی، توسعه ورزش بانوان، انضباط مالی در حوزه ورزش قهرمانی و تدارکات صورت گرفته برای تیم های ملی رشته های مختلف و بسیاری اقدامات دیگر در حوزه ورزش صورت گرفته که متاسفانه آقای فائقی از آنها مطلع نیست و به همین دلیل هم اظهارات دیروز را انجام داده است.

احمدی گفت: در واقع دو وعده اصلی دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ توسط وزارت ورزش و جوانان انجام شد که البته یکی از آنها را مجلس رد کرد.

فائقی در جریان اتفاقات صورت گرفته نیست

احمدی با بیان اینکه از آقای فائقی دعوت می کنیم به وزارت ورزش بیاید و گزارشی از اقدامات انجام گرفته به ایشان ارائه شود افزود: تردید نداریم وقتی آقای فائقی در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گیرد نظر دیگری در خصوص عملکرد دولت در حوزه ورزش خواهد داشت.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : لایحه نظام ورزش کشور توسط وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۴ تدوین و تقدیم مجلس شد ولی متاسفانه کمیسیون اجتماعی وقت این لایحه را رد کرد. قانون وزارت ورزش و جوانان هم سال ۹۵ تدوین و در هیئت دولت تصویب شد و به مجلس رفت که همین امسال پس از رفع ایرادات شورای نگهبان تصویب، ابلاغ و اجرا شد تا پس از ۵۰ سال ورزش کشور صاحب قانون شود.
بیشتر بخوانید:
فائقی : سلطانی فر درباره نقش انجمن فرهنگی ایران و هلند توضیح بدهد
فائقی : تاج مصداق «کی‌بود کی بود من نبودم» است/ دندان طمع را از…
سردرگمی وزارت ورزش در ماجرای بازگشت استراماچونی
خادم: کنار نمی‌کشم/ به وزیر گفتم هیچ نیازی به کمک وزارت ندارم