بهتاش فریبا: برکناری مراغه چیان اشتباه بود

پیشکسوت استقلال گفت: قطع کردن دست دلالان کار بزرگی بود که او انجام داد، سالها بود این کار در پایه ها انجام نمی شد.چیدمان داوری باید به گونه ای باشد که حرف و حدیثی به دنبال نداشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اینکه مسئولین باشگاه یک مسئله درون تیمی را در رسانه اعلام کنند کار درستی نیست هر چند لازم است هوادار در جریان خیلی از مسائل قرار بگیرد اما در زمان مناسب .برکناری مراغه چیان اشتباه بود. قطع کردن دست دلالان کار بزرگی بود که او انجام داد، سالها بود این کار در پایه ها انجام نمی شد.چیدمان داوری باید به گونه ای باشد که حرف و حدیثی به دنبال نداشته باشد.

وی افزود: دفعه قبل که کمیته فنی بودیم سه بار با شفر جلسه داشتیم که حتی یک جلسه به جنجال کشیده شد اما هیچ کس نفهمید! بعد از آن جلسه آقای فتحی جوری برخورد کردند که استعفا دادیم!هیچ کدام مخالف آمدن فکری نبودیم اما گزینه دیگری هم وجود نداشت. خارجی نمی توانستیم بگیریم داخلی هم همه کسانی که استقلالی بودند تیم داشتند.بهتر بود قبل از اعلام اسامی کمیته فنی جلسه ای با ما برگزار می شد و چارچوب کار مشخص می شد.باشگاه باید با اعضای کمیته فنی قرارداد امضا کند بحث مالی مطرح نیست بحث شخصیتی است. قراردادی وجود داشته باشد که به راحتی ما را کنار نگذارند.

بیشتر بخوانید:
فریبا: مدیریت حمایت کند اسم کمیته فنی نمی شود «کشک»
بهتاش فریبا: پرسپولیسی‌ها هم می‌دانند غفوری بهترین دفاع راست ایران است
فریبا: مدیرعامل به خاطر صندلی هرنوع قراردادی را می بندد

انتهای پیام/