بهتاش فریبا: مراغه چیان دست دلالان را کوتاه کرده بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به برکناری مراغه چیان از مدیریت اکادمی این باشگاه گفت:برکناری مراغه چیان اشتباه بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بهتاش فریبا عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت:اینکه مسئولین باشگاه یک مسئله درون تیمی را در رسانه اعلام کنند کار درستی نیست هر چند لازم است هوادار در جریان خیلی از مسائل قرار بگیرد اما در زمان مناسب!

فتحی جوری برخورد کرد که استعفا دادیم :

وی ادامه داد:برکناری مراغه چیان اشتباه بود. قطع کردن دست دلالان کار بزرگی بود که او انجام داد، سالها بود این کار در پایه ها انجام نمی شد.دفعه قبل که کمیته فنی بودیم سه بار با شفر جلسه داشتیم که حتی یک جلسه به جنجال کشیده شد اما هیچ کس نفهمید! بعد از آن جلسه آقای فتحی جوری برخورد کردند که استعفا دادیم!

فریبا گفت: هیچ کدام مخالف آمدن فکری نبودیم اما گزینه دیگری هم وجود نداشت. خارجی نمی توانستیم بگیریم داخلی هم همه کسانی که استقلالی بودند تیم داشتند.بهتر بود قبل از اعلام اسامی کمیته فنی جلسه ای با ما برگزار می شد و چارچوب کار مشخص می شد.

باشگاه باید با اعضای کمیته فنی قرارداد امضا کند بحث مالی مطرح نیست بحث شخصیتی است. قراردادی وجود داشته باشد که به راحتی ما را کنار نگذارند.

مهدی هاشمی‌نسب: استقلال و فولاد به دنبال بازی زیبا هستند
دروازه‌بان سوم استقلال هفته آینده مشخص می‌شود
گزارش تمرین استقلال| کری خوانی میلیچ برای شجاعیان