بررسی سوال بحث‌برانگیز هواداران؛ مدیرعامل پرسپولیس ضعیف عمل کرد؟

بسیاری از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی این انتقاد را مطرح کردند که مدیرعامل پرسپولیس در نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیش از دو هفته است که مدیرعامل جدید پرسپولیس معرفی شده و در واقع رئیس حراست وزارت ورزش به این پست رسیده است و ابراهیم شکوری بازیکن سابق این تیم نیز به عنوان معاون اجرایی باشگاه منصوب گردید. در گام نخست هواداران انتظار داشتند که این دو فرد جدید و تازه معرفی شده بتوانند در روزهای پایانی نقل و انتقالات مهره های مدنظر یحیی گل محمدی را خریداری کنند.

گزینه های زیادی معرفی شد؛ از رضا قوچان نژاد و مرتضی پورعلی گنجی تا شاهین طاهرخانی و مهدی مهدی خانی. همه ی گزینه ها به طور شفاهی از گزینه هایی یحیی بودند اما فقط مهدی خانی از لیگ کرواسی با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس ملحق شد. این بازیکن سال گذشته در تیم شهرخودرو شاگرد یحیی گل محمدی بود و با زدن سه گل در این تیم و دادن دو پاس گل عملکرد متوسطی داشت.

شاهین طاهرخانی مدافع میانی استقلال نیز که قراردادش را با این تیم فسخ کرده بود در دو مرحله با سرخپوشان مذاکره کرد اما در نهایت با عقد قراردادی یک ساله به پیکان پیوست. هواداران پرسپولیس اما از اینکه مدیرعامل باشگاه نتوانسته دو بازیکن دیگر به جز مهدی خانی را جذب کند شاکی هستند. ابراهیم شکوری اما در روز آخر نقل و انتقالات در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد درخواست طاهرخانی آنقدر عجیب بود که باشگاه نمی توانست زیر بار خواسته های غیرمعقول این بازیکن برود.

خواسته‌های نامعقول طاهرخانی چه بود؟

یکی از درخواست های عجیب طاهرخانی حق فسخ 100 هزار دلاری بود که او با پرداخت این رقم می توانست به راحتی به تیم دیگری ملحق شود! که طبعا مورد موافقت باشگاه پرسپولیس قرار نگرفت. یکی دیگر از مواردی که این بازیکن زیر بار آن نرفت مدت قراراد با پرسپولیس بود او تمایل به عقد قرارداد یک ساله داشت که باتوجه به سن و سال این بازیکن طبیعتا هیچ باشگاهی زیر بار این درخواست نمی رفت.

بیشتر بخوانید:
نشست هماهنگی مدیران پرسپولیس برای بازی با نفت آبادان برگزار شد 
پاشایی: ضمن احترام به پرسپولیس، مسئولیت فنی پیکان را بر عهده داریم
دستمزد مربیان پرسپولیس افزایش پیدا کرد
پاداش میلیون دلاری فیفا در انتظار پرسپولیس

انتهای پیام/خ