عمران زاده: مربی فولاد را با آژان به نیمکتشان فرستادیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: آقای آذری! دوره این بازی ها تمام شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حنیف عمران زاده، مربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: چیزی که ما دیدیم اسمش فوتبال نبود! شما اگر فوتبال دیدید ما ندیدیم. بازی که از دقیقه اول تا آخرش جنگ و دعوا است اسمش فوتبال نیست. متاسفانه از شب گذشته که ما باختیم برخی ها حرف هایی می زنند که هر کاری کردیم جواب ندهیم نشد.آقای سعید آذری! شما که دم از خلاق و اخلاق مداری می زنی، شما که خودت داخل استادیوم بودی و همه چیز را دیدی. آقایان خودشان در استادیوم نشسته بودند و هر دو نیمکت را دیدند. من یک سوال دارم، مدیرعاملی که ادعای اخلاق گرایی داری چرا وقتی 2 روز قبل از بازی مربی فولاد مصاحبه کرد و به سرمربی استقلال متلک انداخت به او اعتراض نکردی؟

وی ادامه داد: مدیرعامل اخلاق مدار یک نگاه به فیلم و اواسط بازی بیندازد و ببیند مربی تیمش چگونه به سمت نیمکت استقلال حمله ور شد. نکند این ها را هم در کتاب اخلاق مدیرعامل فولاد نوشته اند؟ جالب است مربی تیم شما به نیمکت ما حمله کرده آنوقت شما دم از اخلاق می زنید؟ شما بروید مصاحبه های سرمربی تیم ما را قبل از بازی ها ببینید که آیا سرمربی تیم استقلال دنبال تنش بود؟ 3 امتیاز نوش جانشان ولی قرار نیست هر چه می گویند ما ساکت باشیم. مربی تیم حریف در سینه بازیکنان و کادر فنی روی نیمکت ما بود و دقیقه 75 با آژان کشی او را به سمت نیمکتشان فرستادیم.

درخواست عمران زاده از هواداران استقلال

عمران زاده از هواداران استقلال درخواست کرد: یک عده در حال موج سواری هستند ولی من می گویم28 هفته مانده و خیلی اتفاقات می افتد. از هواداران استقلال هم می خواهم که به تیم کمک کنند. مطمئن باشید بدون حمایت هوادار هیچ تیمی موفق نمی شود. من خودم سالها در این تیم بازی کرده ام و روزهای سخت و تلخ و شیرین زیاد دیده ام ولی یادتان باشد ما زمانی قهرمان شدیم که مردم با باخت و بردها کنارمان بودند و دست از حمایت نکشیدند. بروید و به سال 91 که قهرمان شدیم برگردید و ببینید چه مشکلاتی داشتیم ولی با حمایت مردم قهرمان شدیم.

بیشتر بخوانید:
مصدومیت مدافع استقلال جدی نیست
شکایت باشگاه فولاد از سرمربی استقلال
تحلیل بازی استقلال و فولاد/ حبس وریا و میلیچ در دفاع
محرومیت محمود فکری به دلیل فحاشی در بازی استقلال و فولاد
هاشمی نسب: استقلال مدعی اول قهرمانی است/ زاهدی فر فراتر از ستاره بود
فکری: بابت شکست استقلال مقابل فولاد از هواداران عذرخواهی می‌کنم
سلیمانی: پنالتی برای فولاد و استقلال هردو درست بود

انتهای پیام/