معاون وزیر ورزش میهمان ویژه لیگ برتر بانوان

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان (دوشنبه) از نزدیک شاهد رقابت دو تیم سایپا تهران و شهرداری قزوین در لیگ برتر بانوان بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز پنج‌شنبه به صورت متمرکز و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سالن فدراسیون آغاز شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دوشنبه دیدار تیم‌های سایپا تهران و شهرداری قزوین در چارچوب روز سوم هفته نخست لیگ برتر متمرکز بانوان برگزار شد و معاون توسعه وزیر ورزش و جوانان تماشاگر ویژه این مسابقه بود.

مهین فرهادی‌زاد پس از حضور در سالن مسابقه و تماشای دیدار نخست امروز، از دقت عوامل اجرایی و تیم‌ها برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مسابقات والیبال تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است وی پس از حضور در سالن فدراسیون، در نشستی با دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، در جریان آخرین برنامه‌ها برای رشد و توسعه والیبال بانوان قرار گرفت. در این دیدار، وحید مرادی مشاور عالی و مهناز شاددل مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/