نیکبخت: نمی شود بعد از 2 بازی سرمربی را عوض کرد

پيشكسوت استقلال گفت: این بازی که من دیدم، بیشتر جنگ روانی بود و اینکه مربیان از ابتدای بازی با یک جنگ روانی وارد زمین شدند. بخاطر حساسیت بازی و اینکه افراد روی نیمکت دو تیم استقلالی بودند، این کار را سخت کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، عليرضا نيكبخت واحدي پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت: مگر می شود بعد از 2 بازی مربی تیم را عوض کرد؟ کسی که این فیلم را منتشر کرده است، باید بیشتر مجازات شود. دیاباته بازیکن خوبی است. بعید می دانم که او وارد حاشیه شود و امیدوارم این اتفاق رخ نداده است. او نشان داده بازیکن خوبی است. زمانی که تیم بازی را می بازد، هر بازیکنی به یک طریقی مقصر شناخته می شود. فرشید باقری نیز از این قاعده مستثنی نیست. امیدوارم بازیکنان بتوانند به خودشان بیایند.
وي افزود: نمی شود بعد از 2 بازی در مورد عملکرد تیم نظر داد و یا روی آن حساب باز کرد. ولی به نظرم می توان به این تیم امیدوار بود. به نظر من این استقلال می تواند مدعی قهرمانی باشد به شرطی که حواشی دور و بر این تیم جمع شود. زمانی که مدیر خوب نداشته باشید، نمی توانید پول خوبی به بازیکن و تیم بدهید و تمرکز تیم به هم می ریزد و حواشی از همینجا شروع می شود.

انتهاي پيام/