فاضلی: حواشی اخیر یک هشدار برای فوتبال ماست

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به حواشی مخرب اخیر در فوتبال کشورمان اشاره کرد و آن را مانند علف هرز دانست.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،وحید فاضلی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: روز گذشته (دوشنبه) سالروز درگذشت مرحوم دهداری بود و می‌خواهم یادی از او کنم. زنده نگه داشتن یاد امثال او، زنده نگه داشتن مکتب اخلاق‌مداری است. آنهم در روزهایی که حاشیه بر فوتبال ما غالب شده است. همه می‌دانیم حواشی مانند  علف هرز جلوی رشد مسائل فنی را می‌گیرد.
وی درباره بازی با سایپا گفت: این مسابقه برای دو تیم سخت است. سایپا تیمی جوان و جنگنده است و نفرات بهتری به این تیم مانند حسین ماهینی اضافه شده‌اند. سایپا کادر فنی بادانش و اخلاق‌مداری هم دارد.
سرمربی نساجی با بیان اینکه سایپا بازیکنان باانگیزه‌ای دارد و هماهنگ‌تر از قبل شده است، تصریح کرد: به بازیکنانم گفتم که بازی سختی پیش رو داریم و حتی این دیدار، سخت‌تر از مسابقه با تراکتور است. برای اینکه از این بازی سربلند بیرون بیاییم، بازیکنان ما باید در سطح انگیزشی نرمال باشند و انگیزه آنها باید بالاتر از دیدار با تراکتور باشد تا با عملکرد خوبی از زمین بیرون بیاییم. منظور من نتیجه نیست.
فاضلی درباره اینکه نساجی با کسب چهار امتیاز از دو مسابقه، عملکرد خوبی در دیدارهای گذشته از خود نشان داده است، خاطرنشان کرد: می‌توانستیم اکنون شش امتیازی باشیم، اما تمرکزمان روی بازی‌های قبلی نیست و بازی به بازی پیش می‌رویم. اکنون تمرکز ما روی بازی با سایپاست.
وی درباره بدخلقی سرمربیان تیم‌ها در هفته‌های گذشته تصریح کرد: روی مربیان، به‌ویژه مربیان جوان فشار وجود دارد. آنها چون زیر ذره‌بین هستند، فشار زیادی تحمل می‌کنند. جامعه فوتبال باید این دوستان را کمی حمایت و فشار را از روی آنها کم کند تا این مربیان هم در فضای سالم رشد کنند و در زمان مربیگری خود، الگوهای سالمی انتخاب کنند. الگوهای ما به سمت منفی سوق پیدا می‌کند و انتخاب الگو خیلی مهم است.
سرمربی نساجی مازندران در مورد بیانیه‌نویسی که میان باشگاه‌های لیگ برتری رایج شده است، بیان کرد: پس از آن گل آفساید (مقابل تراکتور) که همه به آن اذعان داشتند، باشگاه ما نگاه اخلاق‌مدارانه‌ای و آرامش داشت. اکنون دو هفته از لیگ برتر گذشته، اما حاشیه‌های زیادی در فوتبال ما رخ می‌دهد، که این یک هشدار برای فوتبال ماست. این حواشی مانند علف هرز، جلوی رشد فوتبال ما را می‌گیرد.
فاضلی درباره روزبه شاه‌علی‌دوست تصریح کرد: خوشحالیم که این بازیکن در مجموعه ماست و بعد از اینکه از نامش در تاریخ نساجی به نیکی یاد شد، آرزوی قلبی من است که او با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی کند. البته خداحافظی برای شاه‌علی‌دوست زود است و او سال‌ها می‌تواند بازی کند، اما دوست دارم در سایپا از فوتبال خداحافظی کند. او 14 سال در تیم سایپا بوده و مانند مجید ایوبی و ابراهیم صادقی، فرزند سایپاست.

بیشتر بخوانید:
شکایت نساجی از فکری به کجا رسید؟!
شکست نساجی مقابل تیم فوتبال ویستا توربین
نتیجه و خلاصه بازی نساجی مازندران 1 – 1 تراکتور + فیلم

انتهای پیام/