رضایی: پیکان در ضد حملات خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی امروز فوق‌العاده سنگین است زیرا پیکان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد، خیلی دونده و جنگنده بازی می‌کنند و در ضدحملات خطرناک هستند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا فوق‌العاده سنگین است زیرا پیکان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد، خیلی دونده و جنگنده بازی می‌کنند و در ضدحملات خطرناک هستند؛ فکر می‌کنم حریفی داریم که قابل احترام است و باید با یک بازی منطقی و حساب شده به مصاف این تیم برویم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عدم بخشش محرومیت وحید محمدزاده گفت: این مسئله برعهده باشگاه و مکاتبات لازم از سوی باشگاه انجام می‌شود و برای این مسئله تمرکزم را از دست نمی‌دهم، سعی می‌کنم به مسائل داخلی تیم بپردازم، امیدوار بودیم که محمدزاده بخشیده شود اما تاکنون اطلاعی از این موضوع پیدا نکردیم.
وی در مورد اشتباهات داوری تصریح کرد: نهایت سعی خودمان را کردیم بحث حاشیه‌ای و مسائل داوری را فراموش کنیم و تمرکز را روی بازی بگذاریم و بازیکنان را از لحاظ روحی از این مسائل مبرا کنیم و این مسائل را خودمان مدیریت کنیم.
رضایی خاطرنشان کرد: با بازیکنان به اندازه کافی در مورد داوری صحبت شده و سعی می‌کنیم تمرکزمان روی مسائل فنی باشد و امیدواریم اتفاقات گذشته تکرار نشود؛ به بازیکنان گفته‌ام کار خودشان را انجام دهند و کاری به مسائل داوری و حاشیه‌ای نداشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد کیفیت چمن فولادشهر گفت: هر ورزشگاهی چمن خوب داشته باشد در کیفیت بازی مؤثر است، فولادشهر نیز زمین فوق‌العاده‌ خوبی دارد و برای بازی خوب است و به مربی کمک می‌کند کارهای تاکتیکی سرعتی و روی زمین را بهتر انجام دهد.
وی در مورد اضافه شدن ابراهیم تقی‌پور در کادر فنی ذوب‌آهن بیان داشت: تقی‌پور از بازیکنان خوب بوده و در سطح باشگاهی و ملی بازی کرده است و می‌تواند به تیم کمک کند، از روزی که آمده برخی مسائل و مشکلات حل شده و از حضور وی استفاده کرده‌ایم و می‌تواند کمک‌کننده کادر فنی در مسائل تمرین و کارهای تاکتیکی باشد.
رضایی با اشاره به این‌که تقی‌پور نیز مدافع بوده، گفت: هر تیمی باید تمام خطوط را تقویت کند، وقتی مربی در یک پست تجربه داشته باشد روی آن پست کار ویژه می‌کند؛ در زمان اردو کار کرد‌ایم و خوشبختانه از لحاظ کیفی و کار گروهی، خط دفاع بهتر شده است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: البته تقویت باید در همه خطوط باشد تا توازن برقرار شود در همه خطوط وقت می‌گذاریم و به صورت خطی و گروهی با بازیکنان کار می‌کنیم و امیدوارم از این وقت و انرژی که می‌گذاریم بهترین نتیجه‌ها رو بگیریم و بتواند کار ما مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید:
رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن شد
عجیب و غیر منتظره/ ذوب آهن از لیگ برتر کناره گیری کرد
نتیجه و خلاصه بازی تیم های ماشین سازی تبریز و ذوب آهن + فیلم

انتهای پیام/