وفایی در رده سوم برترین‌های مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس قرار گرفت

حسین وفایی با ثبت بریک ۱۴۶ امتیازی خود در رده سوم برترین‌های مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، «حسین وفایی»، بازیکن اسنوکر تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود در مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس (UK Championship) به مصاف «بیلی جو کسل»، نفر ۹۶ رنکینگ حرفه ای‌ها رفت و در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید.

شاهکار وفایی در فریم اول بازی به ثبت رسید. او در این فریم موفق شد بریک ۱۴۶ امتیازی بزند و یک سنچری به نام خود ثبت کند. در رشته اسنوکر زمانی که بازیکن بتواند بریک ۳ رقمی بزند، یک سنچری به نام خود ثبت کرده است.

در حال حاضر بریک وفایی دومین رکورد رقابت‌های اسنوکر قهرمانی انگلیس محسوب می‌شود و او پس از «استوارت بینگهام» و «کایرن ویلسون» که ماکسیمم امتیاز را کسب کرده اند، در رده سوم برترین امتیاز آوران مسابقات قرار دارد.

شاهکار وفایی زمانی مشخص می‌شود که رکوردش در فریم اول و زمانی که هنوز به طور جدی در جریان مسابقه قرار نگرفته بود به ثبت رسید در حالی که رقبای وفایی در فریم ششم موفق به ثبت بریک ۱۴۷ امتیازی شده اند.

در حال حاضر در این جدول نام وفایی بالاتر از اسنوکر بازان مطرحی مانند «رونی سالیوان»، «نیل رابرتسون» و «مارک سلبی»، نفرات ۲ تا ۴ رنکینگ جهانی قرار دارد.

انتهای پیام/