لحظه به لحظه با لیگ برتر فوتبال ایران| نفت‌ مسجدسلیمان صفر – پرسپولیس صفر

تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان از ساعت ۱۶:۳۵ به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران رفت.

ترکیب نفت‌ مسجدسلیمان:

احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج پور، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، محمد، مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی دست و ساسان حسینی

ترکیب پرسپولیس تهران:

حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، بشار رسن،کمال کامیابی نیا ، سیامک نعمتی و مهدی عبدی

دقایق حساس نیمه اول دیدار نفت‌ مسجدسلیمان و پرسپولیس:

ضربه سر نائیج‌پور روی ارسال انتظاری در دقیقه ۱۴ و از نقطه کرنر از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس عبور کرد.

ارسال سعید آقایی از جناح چپ را سیامک نعمتی در دقیقه ۲۱ برای مهدی عبدی کاشت که شوت روی پای او به تور کنار دروازه نفت مسجدسلیمان برخورد کرد.

حمله خطرناک نفت مسجدسلیمان از سمت راست زمیندر دقیقه ۲۳ و توپ ارسالی به محوطه جریمه با دفع ناقص مدافعان پرسپولیس به جعفری رسید که شوت زمینی این بازیکن را حامد لک جمع کرد.

اشتباه در خط دفاعی پرسپولیس در دقیقه ۲۸ موجب شد تا توپ به ساسان حسینی برسد که شوت روی پای این بازیکن را حامد لک با واکنش خود به کرنر فرستاد.

ارسال بلبلی در دقیقه ۳۴ و ضربه سر نائیج‌پور ثمری نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 38: ارسال در عرض و زمینی مهدی شیری را مهدی عبدی با پاس پشت پای استثنایی در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان به بشار رسن رساند که در ادامه برخورد احمد گوهری با هافبک عراقی پرسپولیس با نظر اشکان خورشیدی پنالتی تشخیص داده شد.
دقیقه 39: پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را سیامک نعمتی به سمت چپ خود زد که توپ به تیرک عمودی دروازه نفت مسجدسلیمان اصابت کرد و دفع شد.

بشار رسن بهترین فرصت در دقیقه ۸۸ برای گلزنی از پشت محوطه جریمه را داشت که شوت پای چپ او بی‌دقت بود و به بیرون رفت.

علی شجاعی در دقیقه ۸۹ فرصت خوب گلزنی برای پرسپولیس روی توپ ارسالی از سمت راست زمین را هدر داد و ضربه سر این بازیکن را گوهری با واکنش خوبی دفع کرد.
ضربه سر آرمان رمضانی در دقیقه ۹۰ روی سانتر شجاعی از کرنر ثمری نداشت و به اوت رفت.

انتهای پیام/