نوازی: داور رحمتی را اخراج کرد/ اشتباه داوری مانع برد ما شد

مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت:امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما اشتباه داور مانع برد ما شد شاید من اشتباه کنم و شاید درست بگویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سید مهدی رحمتی بعد از تساوی یک بر یک مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری حاضر نشد و محمد نوازی که کارت سرمربیگری تیم به اسم اوست در نشست خبری حاضر شد و  پیش از شروع نشست خبری جواد طاری بخش مدیر رسانه‌ای شهر خودرو گفت: ناهماهنگی‌هایی که در شهر مشهد به وجود آمد عوامل یگان ویژه نیروی انتظامی حاضر نشدند و مسابقه لیگ برتر در حال برگزاری است و عوامل یگان ویژه با تاخیر به ورزشگاه رسیدند. 
سپس نوازی اظهار داشت: ضمن خسته نباشید به دو تیم باید بگویم بازی خوبی بود و دو تیم بازی قرص و محکم و جانداری را ارائه کردند بخصوص تیم خودمان، در نیمه دوم به گل رسیدیم. بعد از گلزنی از ناحیه داوری لطمه خوردیم مثل بازی با پیکان که داور یک پنالتی اشتباه برای ما گرفت.
وی در مورد داوری مسابقه  گفت: بهتر است کارشناسان داوری حرف حقیقت را بزنند اینکه  برخی بگویند پنالتی درست بود و برخی بگویند نبود دردی از ما درمان نمی‌کند. این برنامه ها فقط برای استقلال و پرسپولیس است. یکی دو صحنه از بازی تیم‌های دیگر پخش می‌کنند.امروز می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما اشتباه داور مانع برد ما شد. شاید من اشتباه کنم و شاید درست بگویم. بازی سختی سه روز دیگر با پرسپولیس در تهران داریم. امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم.
مربی شهرخودرو در مورد اینکه در پایان مسابقه رحمتی اخراج شد، گفت: چیز خاصی نگفت اما داور او را اخراج کرد او با داور بحث کرد و دلیل را باید از خودش بپرسید. 
وی در مورد خلق موقعیت کم گل توسط شهر خودرو گفت: قبل از شروع فصل هم بازی دوستانه کم داشتیم. بخاطر کرونا نتوانستیم هماهنگی لازم را به دست بیاوریم اما بازی به بازی بهتر می شویم اگر بتونیم در هر بازی 10 موقعیت گلزنی به دست بیاوریم که تیم‌های دیگر دست و پا بسته نیستند اما بهتر است که موقعیت گلزنی را بیشتر داشته باشیم.
نوازی در مورد وضعیت قاسمی نژاد برای بازی با پرسپولیس اظهار داشت: امین قاسمی نژاد به بازی با پرسپولیس می رسد و بقیه بازیکنان مصدوم هم می رسند در آخر هم باید بگویم جای هواداران خالی است و امیدوارم شر ویروس کرونا کم شود تا از هواداران به عنوان یار دوازدهم استفاده کنیم.
وی همچنین عنوان کرد: خداد عزیزی برای حمایت تیم آمده بودند اما پشت در ورزشگاه ماند. توسط یگان ویژه یا حراست شناخته نشده است و امیدوارم حضور یک نفر مثل عزیزی که از اسطوره های فوتبال ایران است حل شود. 
به گزارش فارس، جواد طاری بخش در پایان نشست خبری هم گفت:  مدام می گویند مربیان صبرشان را بالا ببرند اما داوران هم باید سعه صدر بیشتری داشته باشند فشار زیادی به مربی وارد می شود اما قرار باشد داور حرف مربی را گوش ندهد و یک طرفه کار کند سنگ روی سنگ بند نمی شود و از رسانه ها می خواهیم در مورد بحث یگان ویژه و برگزاری مسابقه در شهر مشهد پیگیری لازم را انجام بدهند. فصل گذشته هم این داور در بازی شهر خودرو و نفت آبادان همین آقای مومنی داور مان بود و امیدوارم چیدمان به گونه ای باشد که شرایط تیم‌هایی مثل ما رعایت شود.

بیشتر بخوانید:
نوازی: رحمتی مدرک مربیگری ندارد ولی آنقدر تجربه دارد که تیم و تمرینات را…
نوازی:هدف شهرخودرو قهرمانی لیگ است
نوازی: انتقال فرجی به پرسپولیس شایعه است

انتهای پیام/